Tytuł Media, Kultura, Społeczeństwo
ISSN 1896-7132
Wydawca Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 16
Media, Kultura, Społeczeństwo
2009, Numer 1 (4)

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Od redakcji s. 5
Sztuka w teorii mediów Marshalla McLuhana Kalina Kukiełko s. 209-210, 7-21
Tragedia w czasach społecznej zarazy Magdalena Hasiuk s. 23-50
Pułapki adaptacji radiowej : kilka uwag o dziele audialnym "Ciotka Julia i skryba" według powieści Mario Vargasa Llosy Aleksandra Mucha s. 210-211, 51-61
Klasyczne wartości w dobie ponowoczesności na przykładzie radiowej sztuki słowa : o niepewności życia we współczesnych czasach Joanna Bachura s. 209, 63-73
Telewizyjna histeria - "Twarz w tłumie" Elii Kazana jako studium manipulacji Marcin Pieńkowski s. 210-211, 75-92
Społeczna rola artystów według aktorów łódzkich scen dramatycznych i studentów PWSFTViT Joanna Stanisz s. 211, 93-106
Mit powszechnej kompetencji jako element dyskursu dominującego Daniel Rakus s. 107-120, 211
Etyczna ocena reklam dziecięcych Wioletta Smyl s. 121-146, 211
Media w "społeczeństwie ryzyka" Grażyna Piechota s. 147-154, 210
Jak zostać i "być" dziennikarzem we współczesnym społeczeństwie? Rola dziennikarzy i ich powinności według dziennikarzy łódzkich mediów Syliwa Męcfal s. 155-173, 210
Strukturalne przeobrażenia sfery publicznej według Jürgena Habermasa - koncepcja, krytyka, zastosowania Paweł Ciołkiewicz Jürgen Habermas (aut. dzieła rec.) s. 175-189
Teoria wartości informacyjnych Galtunga i Ruge i jej późniejsze modyfikacje Marek Palczewski s. 191-203
"Interakcjonizm symboliczny", Herbert Blumer, Kraków 2008 : [recenzja] Krzysztof T. Konecki Herbert Blumer (aut. dzieła rec.) s. 205-208
Informacje o autorach s. 213-215
Informacje dla autorów s. 217-218