Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Od redaktorów naukowych Beata Glinka Bartosz Sławecki s. 5-8
    Zacytuj
  • Udostępnij
Metody jakościowe w badaniach przedsiębiorczości międzynarodowej Aleksandra Wąsowska s. 9-25
Wykorzystanie metod jakościowych w badaniu zarządzania wiedzą w organizacjach typu "born global" : przesłanki, warsztat badawczy oraz uzyskanie wyniki Kaja Prystupa-Rządca s. 26-46
Opowieści o tworzeniu organizacji : historiografia przesiębiorczości jako program badawczy i praktyczny Monika Kostera Bartłosz Sławecki s. 47-63
Wpływ trwałości wspólnoty lokalnej na reguły gry : analiza neoinstytucjonalna rozwoju przedsiębiorczości lokalnej Paweł Kłobukowski s. 64-87
Motywacja przedsiębiorcza a identyfikacja okazji Maciej Koczerga s. 88-108
Przejawy przedsiębiorczości w sporcie w kontekście uwarunkowań kulturowych i organizacyjnych rozwoju branży Katarzyna Kubów Urszula Starakiewicz s. 109-126
Projekt, co to jest? Etnografia architektów Michał Reduta s. 127-143
Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych : metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań Marta Połeć s. 144-162
Badania jakościowe w naukach ekonomicznych - przydatność i wyzwania : przykład badania współpracy małych i średnich przedsiębiorstw w regionie turystycznym Katarzyna Czernek s. 163-184
Zastosowanie metodologii teorii ugruntowanej (GTM) w badaniu koopetycji w klastrach Marta Götz Barbara Jankowska s. 185-205
Interpersonalne kompetencje komunikacyjne badacza w badaniach jakościowych w obszarze MSP Katarzyna Gajek s. 206-221
Metodyka badań jakościowych w małych podmiotach rodzinnych Andrzej Marjański Łukasz Sułkowski s. 222-235
Analiza narracji w mikro- i małych organizacjach : ujęcie teoretyczne Bartłomiej J. Gabryś s. 236-247
Metody jakościowe w badaniu przedsiębiorczości Anna Molter Teresa Piecuch s. 248-268