Tytuł Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice
ISSN 2084–6495
Wydawca Politechnika Gdańska
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 5
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce – teoria i praktyka / Research on Enterprise in Modern Economy – theory and practice
2015, Numer 4

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Impact of social media in fashion brand marketing communication on product quality evaluation Aleksandra Całka Barbara Mróz-Gorgoń s. 5-14
Percepcja różnic kulturowych w negocjacjach na przykładzie Polski i Chin Beata Krawczyk-Bryłka Aleksandra Łącka s. 15-25
Kompetencje „miękkie” kandydatów uczestniczących w procedurze selekcji pracowników w opinii rekruterów Michał Tomczak s. 27-34
Zastosowanie koncepcji Design Thinking w funkcjonowaniu przedsiębiorstw Kamil Brodnicki s. 35-45
Ulgi dotyczące energii elektrycznej dla przedsiębiorstw energochłonnych na podstawie nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym oraz ustawy o OZE Adrian Miller s. 47-56