Tytuł Ekonomiczne Problemy Usług
ISSN 1896-382X
Wydawca Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 35
Ekonomiczne Problemy Usług
2009, Numer 46

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wstęp Aleksander Panasiuk s. 7-8
Rola marketingu w funkcjonowaniu małych i średnich przedsiębiorstw w dobie kryzysu Jolanta Burandt s. 9-18
Kryzys szansą na własne "M" Aleksandra Chołodowska s. 19-25
Kryzys gospodarczy i jego wpływ na działania marketingowe na przykładzie branży farmaceutycznej Urszula Chrąchol s. 27-34
Szanse i bariery w budowie jednolitego rynku usług w Unii Europejskiej Jacek Chudzicki s. 35-47
Znaczenie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w dobie kryzysu Kinga Ćwigoń-Szymczak s. 49-58
Zarządzanie wiedzą w outsourcingu usług informatycznych Mateusz Gołba s. 59-67
Fundusze "private equity" alternatywnym sposobem finansowania innowacyjnych projektów sektora MŚP w dobie kryzysu finansowego Marta Górska s. 69-80
Społeczna odpowiedzialność sektora motoryzacyjnego w dobie kryzysu gospodarczego : (na przykładzie koncernów Toyota i Volkswagen) Agnieszka Grzędzińska s. 81-91
Podstawowe cechy, funkcje i determinanty kreujące społeczeństwo informacyjne w nowoczesnej gospodarce Piotr Gutowski s. 93-106
Kluczowe czynniki sukcesu w branży e-commerce w Polsce jako szansa na sukces małych sklepów internetowych Agnieszka Janota s. 107-122
Marka jako instrument przewagi konkurencyjnej na rynkach w dobie kryzysu Marcin Janowski s. 123-130
Wpływ kryzysu gospodarczego na funkcjonowanie rynku usług transportowych w Polsce Zuzanna Kłos s. 131-144
Mentoring dla małych i średnich firm : niezbędne narzędzie wsparcia w okresie kryzysu Izabela Kowalczyk s. 145-154
Znaczenie zawodności rynku oraz roli państwa w polityce transportowej Emilia Kuciaba s. 155-162
Prace Poczty Polskiej w zakresie wdrażania systemów logistycznych w kontekście obsługi klienta kluczowego Michał Kuściński s. 163-173
Wpływ dekoniunktury na funkcjonowanie rynku usług medycznych w Polsce Anna Lachowska s. 175-182
Marketing relacyjny w usługach edukacyjnych Urszula Maciejczuk-Tytus s. 183-189
Klastry w czasach kryzysu Magdalena Małachowska s. 191-196
Pozycja Polski na międzynarodowym rynku usług czystych i możliwości jej poprawy Katarzyna Nowacka-Bandosz s. 197-208
Programy edukacyjne jako egzemplifikacja działań proefektywnościowych i antykryzysowych na przykładzie Urzędu Miasta Szczecin Grzegorz Andrzej Olkowski s. 209-218
Rekomendacje konsumenckie jako sposób pozyskiwania klientów w dobie kryzysu Izabela Ostrowska s. 219-228
SaaS jako trend rozwoju IT w dobie kryzysu Tomasz Jan Palczewski s. 229-236
Zarządzanie procesowe kluczem do efektywności w dobie kryzysu Piotr Piotrowicz s. 237-246
Pasażerski transport lotniczy na świecie w dobie kryzysu gospodarczego Renata Pisarek s. 247-256
Koncepcja klastrowa jako jeden z czynników rozwoju usług medycznych w dobie kryzysu Jolanta Rab-Przybyłowicz Aleksandra Sibilska s. 257-267
Migracja wartości w sektorze usług logistycznych w okresie kryzysu gospodarczego Andrzej Rzeczycki s. 269-275
Sukces rynkowy przedsiębiorstwa w warunkach niepewności Antoni Gwarek Wioleta Samitowska s. 277-288
Kapitał ludzki w dobie kryzysu Małgorzata Smolska s. 289-300
Kryzys na polskim rynku usług w branży TSL Mariusz Sowa s. 301-310
Wiarygodność ekonomiczna : newralgiczny element budowy relacji biznesowych w czasie kryzysu Agnieszka Strycharczyk s. 311-320
Komunikacja marketingowa głównych producentów artykułów wyposażenia łazienek w Polsce Hubert Świadek s. 321-329
Marketing polityczny w czasie kryzysu gospodarczego Monika Tatarczuk s. 331-340
Wpływ wyników badań marketingowych na rozwój innowacyjności przedsiębiorstwa Władysław Wojan s. 341-351
Innowacje marketingowe jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw sektora MŚP w województwie zachodniopomorskim w dobie kryzysu finansowego Monika Wojtkiewicz s. 353-364