Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
ISSN
1734-1582
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 14
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
2016, Tom 12, Numer 1(32)
Dostępne tomy
2014, Tom 10, Numer 1(24)
2014, Tom 10, Numer 2(25)
2014, Tom 10, Numer 3(26)
2014, Tom 10, Numer 4(27)
2015, Tom 11, Numer 2(29)
2015, Tom 11, Numer 3(30)
2015, Tom 11, Numer 4(31)
2016, Tom 12, Numer 1(32)
2016, Tom 12, Numer 2(33)
2016, Tom 12, Numer 3(34)
2016, Tom 12, Numer 4(35)
2017, Tom 13, Numer 1(36)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Uczenie się a zarobki – dziecięce rozumienie problemów ekonomicznych świata dorosłych
Janina Uszyńska-Jarmoc
s. 7-26
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janina Uszyńska-Jarmoc, Uczenie się a zarobki – dziecięce rozumienie problemów ekonomicznych świata dorosłych, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 1(32), s. 7-26
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520185, author = "Janina Uszyńska-Jarmoc", title = "Uczenie się a zarobki – dziecięce rozumienie problemów ekonomicznych świata dorosłych", year = 2016, volume = 12, number = 1(32), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 7-26, }
Analiza rysunków
Maciej Błaszak
Eliza Rybska
s. 27-47
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Eliza Rybska, Maciej Błaszak, Analiza rysunków/szkiców i wypowiedzi werbalnych dzieci na temat budowy anatomicznej człowieka, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 1(32), s. 27-47
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520186, author = "Eliza Rybska, Maciej Błaszak", title = "Analiza rysunków/szkiców i wypowiedzi werbalnych dzieci na temat budowy anatomicznej człowieka", year = 2016, volume = 12, number = 1(32), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 27-47, }
Motyw zwierzęcy w twórczości językowej dzieci
Anna Wasilewska
s. 48-58
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Wasilewska, Motyw zwierzęcy w twórczości językowej dzieci, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 1(32), s. 48-58
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520187, author = "Anna Wasilewska", title = "Motyw zwierzęcy w twórczości językowej dzieci", year = 2016, volume = 12, number = 1(32), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 48-58, }
Dziecięce rozumienie świata – w poszukiwaniu uzasadnień postępowania badawczego
Monika Wiśniewska-Kin
s. 59-70
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Wiśniewska-Kin, Dziecięce rozumienie świata – w poszukiwaniu uzasadnień postępowania badawczego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 1(32), s. 59-70
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520188, author = "Monika Wiśniewska-Kin", title = "Dziecięce rozumienie świata – w poszukiwaniu uzasadnień postępowania badawczego", year = 2016, volume = 12, number = 1(32), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 59-70, }
Widok z mojego okna na świat, który nas kształtuje – czytając książkę pod redakcją Teresy Sadoń-Osowieckiej „Miejsce, przestrzeń, krajobraz – edukacyjne znaki”
Maria Groenwald
s. 71-82
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Groenwald, Widok z mojego okna na świat, który nas kształtuje – czytając książkę pod redakcją Teresy Sadoń-Osowieckiej „Miejsce, przestrzeń, krajobraz – edukacyjne znaki”, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 1(32), s. 71-82
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520189, author = "Maria Groenwald", title = "Widok z mojego okna na świat, który nas kształtuje – czytając książkę pod redakcją Teresy Sadoń-Osowieckiej „Miejsce, przestrzeń, krajobraz – edukacyjne znaki”", year = 2016, volume = 12, number = 1(32), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 71-82, }
Life saving science: English four-year olds’ understanding of injuries and the appropriate first aid treatment
Sue Dale Tunnicliffe
s. 83-90
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sue Dale Tunnicliffe, Life saving science: English four-year olds’ understanding of injuries and the appropriate first aid treatment, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 1(32), s. 83-90
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520190, author = "Sue Dale Tunnicliffe", title = "Life saving science: English four-year olds’ understanding of injuries and the appropriate first aid treatment", year = 2016, volume = 12, number = 1(32), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 83-90, }
Kim jest Bóg i gdzie mieszka? Analiza semiotyczna postaci Boga w percepcji dziecięcej w rodzinach praktykujących katolików
Agnieszka Bzymek
s. 91-105
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Bzymek, Kim jest Bóg i gdzie mieszka? Analiza semiotyczna postaci Boga w percepcji dziecięcej w rodzinach praktykujących katolików, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 1(32), s. 91-105
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520193, author = "Agnieszka Bzymek", title = "Kim jest Bóg i gdzie mieszka? Analiza semiotyczna postaci Boga w percepcji dziecięcej w rodzinach praktykujących katolików", year = 2016, volume = 12, number = 1(32), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 91-105, }
Особенности самопрезентации ребенка в дошкольном возрасте
Инна Журавлёва
s. 113-125
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Инна Журавлёва, Особенности самопрезентации ребенка в дошкольном возрасте, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 1(32), s. 113-125
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520194, author = "Инна Журавлёва", title = "Особенности самопрезентации ребенка в дошкольном возрасте", year = 2016, volume = 12, number = 1(32), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 113-125, }
Когнитивно-культурные, индивидуально-психологические и возрастные особенности способности к распознаванию эмоций
Екатерина Хворова
s. 126-134
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Екатерина Хворова, Когнитивно-культурные, индивидуально-психологические и возрастные особенности способности к распознаванию эмоций, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 1(32), s. 126-134
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520195, author = "Екатерина Хворова", title = "Когнитивно-культурные, индивидуально-психологические и возрастные особенности способности к распознаванию эмоций", year = 2016, volume = 12, number = 1(32), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 126-134, }
The philosophical view of learning from existential experiences in childhood
Martins Veide
s. 135-147
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Martins Veide, The philosophical view of learning from existential experiences in childhood, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 1(32), s. 135-147
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520196, author = "Martins Veide", title = "The philosophical view of learning from existential experiences in childhood", year = 2016, volume = 12, number = 1(32), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 135-147, }
Promoting children’s wellbeing in an educational context
Linda Grīga
s. 148-154
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Linda Grīga, Promoting children’s wellbeing in an educational context, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 1(32), s. 148-154
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520197, author = "Linda Grīga", title = "Promoting children’s wellbeing in an educational context", year = 2016, volume = 12, number = 1(32), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 148-154, }
Autorzy
s. 155
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 1(32), s. 155
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520198, author = "", title = "Autorzy/Authors", year = 2016, volume = 12, number = 1(32), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 155, }
Informacje dla Autorów
s. 157-158
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 1(32), s. 157-158
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520199, author = "", title = "Informacje dla Autorów", year = 2016, volume = 12, number = 1(32), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 157-158, }
Information for Authors
s. 159-160
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 1(32), s. 159-160
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520200, author = "", title = "Information for Authors", year = 2016, volume = 12, number = 1(32), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 159-160, }