Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
ISSN
1734-1582
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 20
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
2016, Tom 12, Numer 2(33)
Dostępne tomy
2014, Tom 10, Numer 1(24)
2014, Tom 10, Numer 2(25)
2014, Tom 10, Numer 3(26)
2014, Tom 10, Numer 4(27)
2015, Tom 11, Numer 2(29)
2015, Tom 11, Numer 3(30)
2015, Tom 11, Numer 4(31)
2016, Tom 12, Numer 1(32)
2016, Tom 12, Numer 2(33)
2016, Tom 12, Numer 3(34)
2016, Tom 12, Numer 4(35)
2017, Tom 13, Numer 1(36)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Gdy słowa wiodą na manowce : krótka rzecz o pułapce polskiej metodyki
Dorota Klus-Stańska
s. 9-22
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Klus-Stańska, Gdy słowa wiodą na manowce : krótka rzecz o pułapce polskiej metodyki, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 9-22
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520337, author = "Dorota Klus-Stańska", title = "Gdy słowa wiodą na manowce : krótka rzecz o pułapce polskiej metodyki", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 9-22, }
Community of practice i indywidualizacja w nauczaniu
Małgorzata Karwowska-Struczyk
s. 23-44
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Karwowska-Struczyk, Community of practice i indywidualizacja w nauczaniu, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 23-44
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520338, author = "Małgorzata Karwowska-Struczyk", title = "Community of practice i indywidualizacja w nauczaniu", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 23-44, }
„Rózga i karcenie udziela mądrości…” : o społecznym micie przydatności bicia w wychowaniu
Ewa Jarosz
Cezary Kurkowski
s. 45-65
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski, „Rózga i karcenie udziela mądrości…” : o społecznym micie przydatności bicia w wychowaniu, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 45-65
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520339, author = "Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski", title = "„Rózga i karcenie udziela mądrości…” : o społecznym micie przydatności bicia w wychowaniu", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 45-65, }
Creation of prosocial play experiences inspired by Noddings’s ideas of centers of care
Ranay Gursky
Stephanie Keck-Warren
Krystyna Nowak-Fabrykowski
s. 66-75
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Nowak-Fabrykowski, Ranay Gursky, Stephanie Keck-Warren, Creation of prosocial play experiences inspired by Noddings’s ideas of centers of care, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 66-75
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520340, author = "Krystyna Nowak-Fabrykowski, Ranay Gursky, Stephanie Keck-Warren", title = "Creation of prosocial play experiences inspired by Noddings’s ideas of centers of care", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 66-75, }
Tworzenie sytuacji sprzyjających zaangażowanej współpracy dzieci w wieku wczesnoszkolnym
Goretta Siadak
s. 76-88
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Goretta Siadak, Tworzenie sytuacji sprzyjających zaangażowanej współpracy dzieci w wieku wczesnoszkolnym, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 76-88
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520341, author = "Goretta Siadak", title = "Tworzenie sytuacji sprzyjających zaangażowanej współpracy dzieci w wieku wczesnoszkolnym", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 76-88, }
Lęk przed matematyką przyszłych nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej : jak uczyć, kiedy sama się boję?
Krzysztof Cipora
Monika Szczygieł
s. 89-101
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Szczygieł, Krzysztof Cipora, Lęk przed matematyką przyszłych nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej : jak uczyć, kiedy sama się boję?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 89-101
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520342, author = "Monika Szczygieł, Krzysztof Cipora", title = "Lęk przed matematyką przyszłych nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej : jak uczyć, kiedy sama się boję?", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 89-101, }
Emergent literacy, visual literacy i czytanie dialogowe : potencjał edukacyjny i emancypacyjny książki obrazkowej w środowisku rodzinnym i przedszkolnym
Małgorzata Cackowska
s. 102-113
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Cackowska, Emergent literacy, visual literacy i czytanie dialogowe : potencjał edukacyjny i emancypacyjny książki obrazkowej w środowisku rodzinnym i przedszkolnym, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 102-113
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520343, author = "Małgorzata Cackowska", title = "Emergent literacy, visual literacy i czytanie dialogowe : potencjał edukacyjny i emancypacyjny książki obrazkowej w środowisku rodzinnym i przedszkolnym", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 102-113, }
Partnerstwo w relacji małżeńskiej jako współczesna wartość wychowania
Joanna Ostrouch-Kamińska
s. 114-123
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Ostrouch-Kamińska, Partnerstwo w relacji małżeńskiej jako współczesna wartość wychowania, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 114-123
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520344, author = "Joanna Ostrouch-Kamińska", title = "Partnerstwo w relacji małżeńskiej jako współczesna wartość wychowania", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 114-123, }
Selected aspects of institutional early childhood education and care in Warsaw – the perspective of professionals and low-income parents
Małgorzata Karwowska-Struczyk
Olga Wysłowska
s. 124-142
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Karwowska-Struczyk, Olga Wysłowska, Selected aspects of institutional early childhood education and care in Warsaw – the perspective of professionals and low-income parents, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 124-142
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520345, author = "Małgorzata Karwowska-Struczyk, Olga Wysłowska", title = "Selected aspects of institutional early childhood education and care in Warsaw – the perspective of professionals and low-income parents", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 124-142, }
The learning environment as a space for changes
Jolanta Nowak
s. 143-151
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Nowak, The learning environment as a space for changes, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 143-151
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520346, author = "Jolanta Nowak", title = "The learning environment as a space for changes", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 143-151, }
Wartości w świecie dziecka w przekonaniach dorosłych – przyszłych nauczycieli
Marzenna Nowicka
s. 152-165
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzenna Nowicka, Wartości w świecie dziecka w przekonaniach dorosłych – przyszłych nauczycieli, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 152-165
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520347, author = "Marzenna Nowicka", title = "Wartości w świecie dziecka w przekonaniach dorosłych – przyszłych nauczycieli", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 152-165, }
Inkluzja edukacyjna na etapie przedszkola w rozumieniu rodziców dzieci niepełnosprawnych
Iwona Myśliwczyk
s. 166-180
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Myśliwczyk, Inkluzja edukacyjna na etapie przedszkola w rozumieniu rodziców dzieci niepełnosprawnych , Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 166-180
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520348, author = "Iwona Myśliwczyk", title = "Inkluzja edukacyjna na etapie przedszkola w rozumieniu rodziców dzieci niepełnosprawnych ", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 166-180, }
Rozwijanie mądrości a podstawa programowa wychowania przedszkolnego
Elżbieta Płóciennik
s. 181-192
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Płóciennik, Rozwijanie mądrości a podstawa programowa wychowania przedszkolnego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 181-192
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520349, author = "Elżbieta Płóciennik", title = "Rozwijanie mądrości a podstawa programowa wychowania przedszkolnego", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 181-192, }
Jak nauczyciele i uczniowie rozwiązują zadania matematyczne, czyli o poprawnych i niepoprawnych rozumowaniach
Beata Bugajska-Jaszczołt
Monika Czajkowska
s. 193-203
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Czajkowska, Beata Bugajska-Jaszczołt, Jak nauczyciele i uczniowie rozwiązują zadania matematyczne, czyli o poprawnych i niepoprawnych rozumowaniach, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 193-203
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520350, author = "Monika Czajkowska, Beata Bugajska-Jaszczołt", title = "Jak nauczyciele i uczniowie rozwiązują zadania matematyczne, czyli o poprawnych i niepoprawnych rozumowaniach", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 193-203, }
Muzyka w żłobku – refleksja nad praktyką
Marta Radwańska
Olga Wysłowska
s. 204-219
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Radwańska, Olga Wysłowska, Muzyka w żłobku – refleksja nad praktyką, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 204-219
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520351, author = "Marta Radwańska, Olga Wysłowska", title = "Muzyka w żłobku – refleksja nad praktyką", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 204-219, }
Kontrowersje wokół esejów z pedagogiki wczesnoszkolnej
Edyta Żebrowska
Danuta Waloszek (aut. dzieła rec.)
s. 223-225
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Żebrowska, Kontrowersje wokół esejów z pedagogiki wczesnoszkolnej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 223-225
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520352, author = "Edyta Żebrowska", title = "Kontrowersje wokół esejów z pedagogiki wczesnoszkolnej", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 223-225, }
Walny Zjazd Delegatów PTP i 35-lecie Towarzystwa
Halina Rotkiewicz
s. 226-229
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Halina Rotkiewicz, Walny Zjazd Delegatów PTP i 35-lecie Towarzystwa, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 226-229
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520353, author = "Halina Rotkiewicz", title = "Walny Zjazd Delegatów PTP i 35-lecie Towarzystwa", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 226-229, }
Autorzy
s. 230
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 230
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520354, author = "", title = "Autorzy/Authors", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 230, }
Informacje dla Autorów
s. 231-232
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 231-232
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520355, author = "", title = "Informacje dla Autorów", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 231-232, }
Information for Authors
s. 233-234
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016, 12, 2(33), s. 233-234
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520356, author = "", title = "Information for Authors", year = 2016, volume = 12, number = 2(33), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 233-234, }