-
Wprowadzenies. 4CZYSTY TEKST
Adam Solak, Wprowadzenie, Perspektywy Edukacyjno-Społeczne, 2014 / Numer 1, s. 4
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Solak", title = "Wprowadzenie", journal = "Perspektywy Edukacyjno-Społeczne", issue = "2014 / Numer 1", pages = "4" }
-
Konsumpcjonizm jako wyzwanie dla wychowania?s. 6 - 10CZYSTY TEKST
Magdalena Błędowska, Konsumpcjonizm jako wyzwanie dla wychowania?, Perspektywy Edukacyjno-Społeczne, 2014 / Numer 1, s. 6 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Błędowska", title = "Konsumpcjonizm jako wyzwanie dla wychowania?", journal = "Perspektywy Edukacyjno-Społeczne", issue = "2014 / Numer 1", pages = "6 - 10" }
-
Związek autorytetu z władząs. 11 - 15CZYSTY TEKST
Małgorzata Kosiorek, Związek autorytetu z władzą, Perspektywy Edukacyjno-Społeczne, 2014 / Numer 1, s. 11 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kosiorek", title = "Związek autorytetu z władzą", journal = "Perspektywy Edukacyjno-Społeczne", issue = "2014 / Numer 1", pages = "11 - 15" }
-
Rola mediów w kształtowaniu kultury regionalnej w perspektywie społeczeństwa informacyjnego, medialnego, sieciowegos. 16 - 20CZYSTY TEKST
Janusz Miąso, Rola mediów w kształtowaniu kultury regionalnej w perspektywie społeczeństwa informacyjnego, medialnego, sieciowego, Perspektywy Edukacyjno-Społeczne, 2014 / Numer 1, s. 16 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Miąso", title = "Rola mediów w kształtowaniu kultury regionalnej w perspektywie społeczeństwa informacyjnego, medialnego, sieciowego", journal = "Perspektywy Edukacyjno-Społeczne", issue = "2014 / Numer 1", pages = "16 - 20" }
-
Zapobieganie konsekwencjom przedwczesnego macierzyństwa nieletnich dziewcząt jako wyzwanie dla resocjalizacjis. 21 - 31CZYSTY TEKST
Renata Sczepanik, Zapobieganie konsekwencjom przedwczesnego macierzyństwa nieletnich dziewcząt jako wyzwanie dla resocjalizacji, Perspektywy Edukacyjno-Społeczne, 2014 / Numer 1, s. 21 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Sczepanik", title = "Zapobieganie konsekwencjom przedwczesnego macierzyństwa nieletnich dziewcząt jako wyzwanie dla resocjalizacji", journal = "Perspektywy Edukacyjno-Społeczne", issue = "2014 / Numer 1", pages = "21 - 31" }
-
Wykorzystanie teorii stanów oczekiwań w badaniu grup równieśniczychs. 32 - 35CZYSTY TEKST
Violetta Tanaś, Wykorzystanie teorii stanów oczekiwań w badaniu grup równieśniczych, Perspektywy Edukacyjno-Społeczne, 2014 / Numer 1, s. 32 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Violetta Tanaś", title = "Wykorzystanie teorii stanów oczekiwań w badaniu grup równieśniczych", journal = "Perspektywy Edukacyjno-Społeczne", issue = "2014 / Numer 1", pages = "32 - 35" }
-
Socjalizacja odwrotna a dewaluacja autorytetu tradycjonalistycznegos. 36 - 40CZYSTY TEKST
Wojciech Welskop, Socjalizacja odwrotna a dewaluacja autorytetu tradycjonalistycznego, Perspektywy Edukacyjno-Społeczne, 2014 / Numer 1, s. 36 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Welskop", title = "Socjalizacja odwrotna a dewaluacja autorytetu tradycjonalistycznego", journal = "Perspektywy Edukacyjno-Społeczne", issue = "2014 / Numer 1", pages = "36 - 40" }
-
Komunikat z badań : badanie potrzeb kulturalnych zgierskiej młodzieży w wieku 13-19 lat "Czas - obowiązek - przyjemność", czyli blaski i cienie życia codziennego Młodych Ludzi w Zgierzu i jego okolicachs. 42 - 47CZYSTY TEKST
Katarzyna Paszyn, Jakub Pyrzanowski, Komunikat z badań : badanie potrzeb kulturalnych zgierskiej młodzieży w wieku 13-19 lat "Czas - obowiązek - przyjemność", czyli blaski i cienie życia codziennego Młodych Ludzi w Zgierzu i jego okolicach, Perspektywy Edukacyjno-Społeczne, 2014 / Numer 1, s. 42 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Paszyn, Jakub Pyrzanowski", title = "Komunikat z badań : badanie potrzeb kulturalnych zgierskiej młodzieży w wieku 13-19 lat "Czas - obowiązek - przyjemność", czyli blaski i cienie życia codziennego Młodych Ludzi w Zgierzu i jego okolicach", journal = "Perspektywy Edukacyjno-Społeczne", issue = "2014 / Numer 1", pages = "42 - 47" }
-
Sprawozdanie z Panelu Ekspertóws. 49 - 51CZYSTY TEKST
Piotr Dzieduszyński, Sprawozdanie z Panelu Ekspertów, Perspektywy Edukacyjno-Społeczne, 2014 / Numer 1, s. 49 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Dzieduszyński", title = "Sprawozdanie z Panelu Ekspertów", journal = "Perspektywy Edukacyjno-Społeczne", issue = "2014 / Numer 1", pages = "49 - 51" }
-
"Duchowość dziecka. Znaczenie * perspektywy * konteksty w pedagogice przedszkolnej", L. Marszałek, Warszawa 2013 : [recenzja]s. 52 - 53CZYSTY TEKST
Stanisław Chrobak, L. Marszałek, "Duchowość dziecka. Znaczenie * perspektywy * konteksty w pedagogice przedszkolnej", L. Marszałek, Warszawa 2013 : [recenzja], Perspektywy Edukacyjno-Społeczne, 2014 / Numer 1, s. 52 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Chrobak, L. Marszałek", title = ""Duchowość dziecka. Znaczenie * perspektywy * konteksty w pedagogice przedszkolnej", L. Marszałek, Warszawa 2013 : [recenzja]", journal = "Perspektywy Edukacyjno-Społeczne", issue = "2014 / Numer 1", pages = "52 - 53" }
-
"Codzienność dziecięca opisana słowem i obrazem. Życie dziecka na ziemiach polskich od XVI do XVIII wieku", Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Warszawa 2012 : [recenzja]s. 54 - 55CZYSTY TEKST
Dariusz Kupisz, Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, "Codzienność dziecięca opisana słowem i obrazem. Życie dziecka na ziemiach polskich od XVI do XVIII wieku", Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Warszawa 2012 : [recenzja], Perspektywy Edukacyjno-Społeczne, 2014 / Numer 1, s. 54 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kupisz, Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak", title = ""Codzienność dziecięca opisana słowem i obrazem. Życie dziecka na ziemiach polskich od XVI do XVIII wieku", Dorota Żołądź-Strzelczyk, Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Warszawa 2012 : [recenzja]", journal = "Perspektywy Edukacyjno-Społeczne", issue = "2014 / Numer 1", pages = "54 - 55" }
-
Przegląd dorobku naukowego w obszarze Transgresja-Kultura-Edukacjas. 57 - 61CZYSTY TEKST
Wanda Baranowska, Przegląd dorobku naukowego w obszarze Transgresja-Kultura-Edukacja, Perspektywy Edukacyjno-Społeczne, 2014 / Numer 1, s. 57 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Baranowska", title = "Przegląd dorobku naukowego w obszarze Transgresja-Kultura-Edukacja", journal = "Perspektywy Edukacyjno-Społeczne", issue = "2014 / Numer 1", pages = "57 - 61" }