-
Wprowadzenie… albo dlaczego Mistrz… jest na przekórs. 16 - 21CZYSTY TEKST
Marcin Kafar, Adam F. Kola, Anna Maria Kola, Wprowadzenie… albo dlaczego Mistrz… jest na przekór, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 16 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Kafar, Adam F. Kola, Anna Maria Kola", title = "Wprowadzenie… albo dlaczego Mistrz… jest na przekór", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "16 - 21" }
-
O potrzebie mistrza w świecie nauki, czyli refleksja nad zmieniającą się relacją uczeń – mistrzs. 22 - 33CZYSTY TEKST
Tomasz Leszniewski, O potrzebie mistrza w świecie nauki, czyli refleksja nad zmieniającą się relacją uczeń – mistrz, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 22 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Leszniewski", title = "O potrzebie mistrza w świecie nauki, czyli refleksja nad zmieniającą się relacją uczeń – mistrz", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "22 - 33" }
-
Relacja mistrz – uczeń w nauce współczesnej – kontekst kulturowys. 34 - 42CZYSTY TEKST
Wojciech Piasek, Relacja mistrz – uczeń w nauce współczesnej – kontekst kulturowy, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 34 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Piasek", title = "Relacja mistrz – uczeń w nauce współczesnej – kontekst kulturowy", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "34 - 42" }
-
The Master as a Historical, Cultural and Pedagogical Category: An Introductions. 43 - 69CZYSTY TEKST
Anna Maria Kola, The Master as a Historical, Cultural and Pedagogical Category: An Introduction, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 43 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Maria Kola", title = "The Master as a Historical, Cultural and Pedagogical Category: An Introduction", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "43 - 69" }
-
How Should One Write about Masters?s. 70 - 89CZYSTY TEKST
Adam F. Kola, How Should One Write about Masters?, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 70 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Adam F. Kola", title = "How Should One Write about Masters?", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "70 - 89" }
-
Mistrz „jakikolwiek”: „Nie chcę być opiekunem naukowym!” Rzecz o reformach szkolnictwa wyższego w Polsces. 90 - 108CZYSTY TEKST
Ryszarda Cierzniewska, Mistrz „jakikolwiek”: „Nie chcę być opiekunem naukowym!” Rzecz o reformach szkolnictwa wyższego w Polsce, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 90 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszarda Cierzniewska", title = "Mistrz „jakikolwiek”: „Nie chcę być opiekunem naukowym!” Rzecz o reformach szkolnictwa wyższego w Polsce", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "90 - 108" }
-
The School of Thought: Relational Processes of Lasting Existence and Transformations. 109 - 125CZYSTY TEKST
Ewa Marynowicz-Hetka, The School of Thought: Relational Processes of Lasting Existence and Transformation, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 109 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Marynowicz-Hetka", title = "The School of Thought: Relational Processes of Lasting Existence and Transformation", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "109 - 125" }
-
Looking for Self at the Intersection of “Master-master” Discoursess. 126 - 147CZYSTY TEKST
Marcin Kafar, Looking for Self at the Intersection of “Master-master” Discourses, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 126 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Kafar", title = "Looking for Self at the Intersection of “Master-master” Discourses", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "126 - 147" }
-
The Anti-Masterss. 148 - 157CZYSTY TEKST
Andrzej Paweł Wejland, The Anti-Masters, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 148 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Paweł Wejland", title = "The Anti-Masters", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "148 - 157" }
-
The Word master. Master Sounds Strange…s. 158 - 178CZYSTY TEKST
Iwona Kabzińska, The Word master. Master Sounds Strange…, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 158 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Kabzińska", title = "The Word master. Master Sounds Strange…", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "158 - 178" }
-
Helena Radlińska w latach 1939–1945 – historia zrekonstruowana ze wspomnieńs. 179 - 210CZYSTY TEKST
Izabela Kamińska-Jatczak, Helena Radlińska w latach 1939–1945 – historia zrekonstruowana ze wspomnień, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 179 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Kamińska-Jatczak", title = "Helena Radlińska w latach 1939–1945 – historia zrekonstruowana ze wspomnień", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "179 - 210" }
-
Z Mistrzami podróż przez życies. 211 - 220CZYSTY TEKST
Magdalena Koperkiewicz, Z Mistrzami podróż przez życie, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 211 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Koperkiewicz", title = "Z Mistrzami podróż przez życie", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "211 - 220" }
-
„I nie powiem, żeby to były jakieś takie spotkania z Mistrzami”: relacje z innymi przedstawicielami dziedziny a rozwój zawodowy w narracjach polskich reżysereks. 221 - 240CZYSTY TEKST
Monika Modrzejewska-Świgulska, „I nie powiem, żeby to były jakieś takie spotkania z Mistrzami”: relacje z innymi przedstawicielami dziedziny a rozwój zawodowy w narracjach polskich reżyserek, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 221 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Modrzejewska-Świgulska", title = "„I nie powiem, żeby to były jakieś takie spotkania z Mistrzami”: relacje z innymi przedstawicielami dziedziny a rozwój zawodowy w narracjach polskich reżyserek", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "221 - 240" }
-
Legacy of Masters: Honoring the Retirement of Professors Carolyn Ellis and Arthur P. Bochners. 241 - 242CZYSTY TEKST
Arthur P. Bochner, Carolyn Ellis, Marcin Kafar, Csaba Osvath, Erin Scheffels, Lisa P. Spinazola, Lisa M. Tillmann, Legacy of Masters: Honoring the Retirement of Professors Carolyn Ellis and Arthur P. Bochner, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 241 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Arthur P. Bochner, Carolyn Ellis, Marcin Kafar, Csaba Osvath, Erin Scheffels, Lisa P. Spinazola, Lisa M. Tillmann", title = "Legacy of Masters: Honoring the Retirement of Professors Carolyn Ellis and Arthur P. Bochner", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "241 - 242" }
-
A Meaningful Academic Life: Loving, Fulfilling, Challenging, and Flabbergastings. 243 - 249CZYSTY TEKST
Carolyn Ellis, A Meaningful Academic Life: Loving, Fulfilling, Challenging, and Flabbergasting, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 243 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Carolyn Ellis", title = "A Meaningful Academic Life: Loving, Fulfilling, Challenging, and Flabbergasting", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "243 - 249" }
-
A Meaningful Academic Life: Improvised, Amusing, Unsettlings. 250 - 256CZYSTY TEKST
Arthur P. Bochner, A Meaningful Academic Life: Improvised, Amusing, Unsettling, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 250 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Arthur P. Bochner", title = "A Meaningful Academic Life: Improvised, Amusing, Unsettling", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "250 - 256" }
-
Legacy of Masters: Remarks on Life and Work with Professors Carolyn Ellis and Arthur P. Bochners. 257 - 266CZYSTY TEKST
Marcin Kafar, Csaba Osvath, Erin Scheffels, Lisa P. Spinazola, Lisa M. Tillmann, Legacy of Masters: Remarks on Life and Work with Professors Carolyn Ellis and Arthur P. Bochner, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 257 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Kafar, Csaba Osvath, Erin Scheffels, Lisa P. Spinazola, Lisa M. Tillmann", title = "Legacy of Masters: Remarks on Life and Work with Professors Carolyn Ellis and Arthur P. Bochner", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "257 - 266" }
-
Mother Mentor: A Tribute to Carolyn Elliss. 267 - 272CZYSTY TEKST
Lisa M. Tillmann, Mother Mentor: A Tribute to Carolyn Ellis, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 267 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Lisa M. Tillmann", title = "Mother Mentor: A Tribute to Carolyn Ellis", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "267 - 272" }
-
Qualitative Inquiry into Art History: A Tribute to Arthur P. Bochners. 273 - 280CZYSTY TEKST
Lisa M. Tillmann, Qualitative Inquiry into Art History: A Tribute to Arthur P. Bochner, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 273 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Lisa M. Tillmann", title = "Qualitative Inquiry into Art History: A Tribute to Arthur P. Bochner", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "273 - 280" }
-
W dialogu z mistrzami albo jak rodzi się szkoła myślenia. Uwagi na marginesie lektury artykułu Ewy Marynowicz-Hetki Szkoła myślenia: relacyjne procesy trwania i transformacjis. 281 - 292CZYSTY TEKST
Marcin Kafar, W dialogu z mistrzami albo jak rodzi się szkoła myślenia. Uwagi na marginesie lektury artykułu Ewy Marynowicz-Hetki Szkoła myślenia: relacyjne procesy trwania i transformacji, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 281 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Kafar", title = "W dialogu z mistrzami albo jak rodzi się szkoła myślenia. Uwagi na marginesie lektury artykułu Ewy Marynowicz-Hetki Szkoła myślenia: relacyjne procesy trwania i transformacji", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "281 - 292" }
-
„Nasi Mistrzowie” – wypisy. Sprawozdanie ze spotkań z profesorami toruńskiej pedagogiki (2008–2011)s. 293 - 311CZYSTY TEKST
Anna Maria Kola, „Nasi Mistrzowie” – wypisy. Sprawozdanie ze spotkań z profesorami toruńskiej pedagogiki (2008–2011), Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 293 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Maria Kola", title = "„Nasi Mistrzowie” – wypisy. Sprawozdanie ze spotkań z profesorami toruńskiej pedagogiki (2008–2011)", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "293 - 311" }
-
Myśląc o transformacjach: sympozjum naukowe (Łódź, 23.05.2019)s. 312 - 323CZYSTY TEKST
Izabela Kamińska-Jatczak, Myśląc o transformacjach: sympozjum naukowe (Łódź, 23.05.2019), Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 312 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Kamińska-Jatczak", title = "Myśląc o transformacjach: sympozjum naukowe (Łódź, 23.05.2019)", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "312 - 323" }
-
Polscy mistrzowie teatru w Chinachs. 324 - 328CZYSTY TEKST
Artur Duda, Polscy mistrzowie teatru w Chinach, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 324 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Duda", title = "Polscy mistrzowie teatru w Chinach", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "324 - 328" }
-
Mistrzynie: kobiety w Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Przypadek Zofii Abramowiczównys. 329 - 334CZYSTY TEKST
Barbara Bibik, Adam F. Kola, Mistrzynie: kobiety w Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Przypadek Zofii Abramowiczówny, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 329 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Bibik, Adam F. Kola", title = "Mistrzynie: kobiety w Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Przypadek Zofii Abramowiczówny", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "329 - 334" }