Tytuł Studia Paedagogica Ignatiana. Rocznik Wydziału Pedagogicznego Akademii "Ignatianum" w Krakowie
ISSN 1505-2729, 1509-3131, 1731-2272, 2299-4890
Wydawca Akademia Ignatianum w Krakowie
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 21
Studia Paedagogica Ignatiana. Rocznik Wydziału Pedagogicznego Akademii "Ignatianum" w Krakowie
2017, Tom 20, Numer 3

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wprowadzenie Marek Budajczak s. 9-12
Introduction Marek Budajczak s. 13-16
Polskie tradycje edukacji domowej Krzysztof Jakubiak s. 19-30
„E-wsparcie” dla rodziców w edukacji domowej dzieci Urszula Bartnikowska Joanna Maria Garbula s. 31-46
Polska edukacja domowa jako "mise en abyme" między kondycją ludzką a społecznymi konstrukcjami oświatowymi Marek Budajczak s. 47-62
Kształcenie dzieci zdolnych weuropejskich systemach edukacyjnych : fenomen tutoringu domowego w Anglii Anna Włoch s. 63-83
Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym Irena Pulak Katarzyna Szewczuk s. 85-99
Psychologiczne i społeczne uwarunkowania osiągnięć osób zdolnych – analiza i wskazówki dla nauczycieli i rodziców pracujących zosobami zdolnymi Aneta Kamińska s. 101-118
Nauczyciel wobec otwartości uczniów w przestrzeni edukacyjnej Małgorzata A. Samujło Teresa Sokołowska-Dzioba s. 119-137
Nauczyciele domowi w guberni lubelskiej w latach 1832-1864 : próba charakterystyki Monika Hajkowska s. 141-159
Doświadczenie edukacji domowej i edukacji tradycyjnej – w narracji maturzysty Renata Królikiewicz s. 161-181
Nauczyciele szkół galicyjskich w egodokumentach Witold Chmielewski Dorota Grabowska-Pieńkosz (aut. dzieła rec.) s. 185-190
Wyzwania edukacyjnej codzienności wobec budowania sensu życia osób starszych w Polsce i Kanadzie Anna K. Duda Norbert G. Pikuła (aut. dzieła rec.) s. 191-193
Mistrz i uczeń – rozmowy o analizie transakcyjnej Aleksandra Gbyl Jarosław Jagieła (aut. dzieła rec.) Adrianna Sarnat-Ciastko (aut. dzieła rec.) s. 195-197
Nauczyciel „uwikłany” w system Paulina Koperna Bogdan Stańkowski (aut. dzieła rec.) Joanna M. Łukasik (aut. dzieła rec.) s. 199-205
Terapia, dialog, interwencje Edyta Laurman-Jarząbek Małgorzata Dąbrowska-Kaczorek (aut. dzieła rec.) Bogdan Guziński (aut. dzieła rec.) Artur Kołakowski (aut. dzieła rec.) Jessica Minahan (aut. dzieła rec.) Nancy Rappaport (aut. dzieła rec.) Jerome Schultz (aut. dzieła rec.) Eliza Wasilewska (aut. dzieła rec.) s. 207-210
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej „Kształcenie profesjonalistów dla integralnej gerontologii XXI wieku”, Akademia ignatianum w Krakowie, 18–19 października 2016 r. Andrzej Grudziński s. 213-216
Sprawozdanie z i międzynarodowej konferencji „wczesna edukacja dziecka – trywializacja czy modernizacja?”, Kraków, 21–22 listopada 2016 r. Jolanta Staniek s. 217-223
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej pt. „Synergia środowisk wychowawczych. Główne wyzwania w europie Środkowo-wschodniej po 1989 roku”, Kraków, 24–25 listopada 2016 r. Magdalena Ciechowska Marian Olejnik Estera Twardowska-Staszek s. 225-233
Sprawozdanie z konferencji naukowej z cyklu „Problemy współczesnej profilaktyki”, Lublin, 16–17 maja 2017 r. Karolina Kmiecik-Jusięga s. 235-240
Wytyczne dla autorów tekstów publikowanych w „Studia Paedagogica Ignatiana” s. 241-244