Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 19
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2012, Tom 20
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
s. 5-6
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 5-6
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508085, author = "Grażyna Rosa", title = "Wstęp", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 5-6, }
Struktura i kultura organizacyjna firm kolejowych w świetle konkurencyjności ich działań
Karolina Lubieniecka-Kocoń
s. 9-16
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Lubieniecka-Kocoń, Struktura i kultura organizacyjna firm kolejowych w świetle konkurencyjności ich działań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 9-16
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508086, author = "Karolina Lubieniecka-Kocoń", title = "Struktura i kultura organizacyjna firm kolejowych w świetle konkurencyjności ich działań", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 9-16, }
Strategiczny i operacyjny controlling w marketingu na eurorynku
Marcin Komor
s. 17-27
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Komor, Strategiczny i operacyjny controlling w marketingu na eurorynku , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 17-27
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508087, author = "Marcin Komor", title = "Strategiczny i operacyjny controlling w marketingu na eurorynku ", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 17-27, }
Franchising jako strategia rozwoju przedsiębiorstw usługowych
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 29-37
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Pluta-Olearnik, Franchising jako strategia rozwoju przedsiębiorstw usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 29-37
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508088, author = "Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Franchising jako strategia rozwoju przedsiębiorstw usługowych", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 29-37, }
Uwarunkowania formalnoprawne produkcji żywności tradycyjnej w Polsce
Lech Rak
s. 39-48
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lech Rak, Uwarunkowania formalnoprawne produkcji żywności tradycyjnej w Polsce , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 39-48
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508089, author = "Lech Rak", title = "Uwarunkowania formalnoprawne produkcji żywności tradycyjnej w Polsce ", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 39-48, }
Konsolidacja i prywatyzacja publicznych przedsiębiorstw świadczących usługi pocztowe
Tomasz Sondej
s. 49-57
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Sondej, Konsolidacja i prywatyzacja publicznych przedsiębiorstw świadczących usługi pocztowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 49-57
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508090, author = "Tomasz Sondej", title = "Konsolidacja i prywatyzacja publicznych przedsiębiorstw świadczących usługi pocztowe", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 49-57, }
Kulturowe aspekty międzynarodowych negocjacji handlowych
Anna Szałajewska
s. 59-66
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Szałajewska, Kulturowe aspekty międzynarodowych negocjacji handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 59-66
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508091, author = "Anna Szałajewska", title = "Kulturowe aspekty międzynarodowych negocjacji handlowych", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 59-66, }
Znaczenie kredytu handlowego jako źródła obcego finansowania firm sektora MSP
Hanna Soroka
s. 69-77
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Soroka, Znaczenie kredytu handlowego jako źródła obcego finansowania firm sektora MSP, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 69-77
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508092, author = "Hanna Soroka", title = "Znaczenie kredytu handlowego jako źródła obcego finansowania firm sektora MSP", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 69-77, }
Koszty w przedsiębiorstwie hotelarskim - wprowadzenie do problematyki
Daniel Szostak
s. 79-87
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, Koszty w przedsiębiorstwie hotelarskim - wprowadzenie do problematyki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 79-87
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508093, author = "Daniel Szostak", title = "Koszty w przedsiębiorstwie hotelarskim - wprowadzenie do problematyki", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 79-87, }
Media społecznościowe w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Joanna Kos-Łabędowicz
s. 91-99
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kos-Łabędowicz, Media społecznościowe w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 91-99
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508094, author = "Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Media społecznościowe w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 91-99, }
Kluczowe kompetencje menedżera marketingu w kontekście wdrożenia ram kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego
Anna Krajewska-Smardz
s. 101-110
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Krajewska-Smardz, Kluczowe kompetencje menedżera marketingu w kontekście wdrożenia ram kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 101-110
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508095, author = "Anna Krajewska-Smardz", title = "Kluczowe kompetencje menedżera marketingu w kontekście wdrożenia ram kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 101-110, }
Aktywność promocyjna gospodarstw agroturystycznych jako wyraz marketingowej orientacji podmiotów turystycznych (na przykładzie województwa podkarpackiego)
Wiesława Kuźniar
s. 111-120
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesława Kuźniar, Aktywność promocyjna gospodarstw agroturystycznych jako wyraz marketingowej orientacji podmiotów turystycznych (na przykładzie województwa podkarpackiego), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 111-120
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508096, author = "Wiesława Kuźniar", title = "Aktywność promocyjna gospodarstw agroturystycznych jako wyraz marketingowej orientacji podmiotów turystycznych (na przykładzie województwa podkarpackiego)", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 111-120, }
Wykorzystanie wybranych narzędzi informatycznych w budowaniu relacji z klientami
Izabela Ostrowska
Wojciech Ostrowski
s. 121-131
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Ostrowska, Wojciech Ostrowski, Wykorzystanie wybranych narzędzi informatycznych w budowaniu relacji z klientami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 121-131
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508097, author = "Izabela Ostrowska, Wojciech Ostrowski", title = "Wykorzystanie wybranych narzędzi informatycznych w budowaniu relacji z klientami", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 121-131, }
Targi turystyczne jako narzędzie promocji miasta na przykładzie Giżycka
Adam Rudzewicz
s. 133-141
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Rudzewicz, Targi turystyczne jako narzędzie promocji miasta na przykładzie Giżycka, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 133-141
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508098, author = "Adam Rudzewicz", title = "Targi turystyczne jako narzędzie promocji miasta na przykładzie Giżycka", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 133-141, }
Wykorzystanie instrumentów promocyjnych w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Modernlight
Wiesław Szopiński
s. 143-151
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesław Szopiński, Wykorzystanie instrumentów promocyjnych w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Modernlight, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 143-151
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508099, author = "Wiesław Szopiński", title = "Wykorzystanie instrumentów promocyjnych w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Modernlight", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 143-151, }
Wpływ częstości ekspozycji logo na jego zapamiętywalność
Julita Isalska
s. 155-163
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Julita Isalska, Wpływ częstości ekspozycji logo na jego zapamiętywalność, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 155-163
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508100, author = "Julita Isalska", title = "Wpływ częstości ekspozycji logo na jego zapamiętywalność", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 155-163, }
Znaczenie zaangażowania społecznego firmy w kształtowaniu tożsamości marki
Justyna Krawczyk-Sokołowska
s. 165-172
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Justyna Krawczyk-Sokołowska, Znaczenie zaangażowania społecznego firmy w kształtowaniu tożsamości marki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 165-172
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508101, author = "Justyna Krawczyk-Sokołowska", title = "Znaczenie zaangażowania społecznego firmy w kształtowaniu tożsamości marki", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 165-172, }
Kreowanie marki w sporcie
Agnieszka Rak
s. 173-181
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Rak, Kreowanie marki w sporcie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 173-181
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508102, author = "Agnieszka Rak", title = "Kreowanie marki w sporcie", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 173-181, }
Kreowanie silnej marki produktu jako źródła przewagi konkurencyjnej
Grażyna Rosa
s. 183-191
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Kreowanie silnej marki produktu jako źródła przewagi konkurencyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 183-191
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508103, author = "Grażyna Rosa", title = "Kreowanie silnej marki produktu jako źródła przewagi konkurencyjnej", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 183-191, }