Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł artykułu (Znaleziono: 1 artykuł)
Autorzy
Strony
Czynności
Formy aktywności sfery biznesu w komunikacji marketingowej z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie Lenovo Polska
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017, Tom 48 , Numer 1
Justyna Kaźmierczak
s. 93-103
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Justyna Kaźmierczak, Formy aktywności sfery biznesu w komunikacji marketingowej z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie Lenovo Polska , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017, 48, 1, s. 93-103
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{582225, author = "Justyna Kaźmierczak", title = "Formy aktywności sfery biznesu w komunikacji marketingowej z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie Lenovo Polska ", year = 2017, volume = 48, number = 1, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 93-103, }