Andrzej J. Madera
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Akcja Wyborcza Solidarność – brak marketingu politycznego i medialnego jako jedna z przyczyn upadku Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2004 / Numer 1 / s. 5 - 222004CZYSTY TEKST
Andrzej J. Madera, Akcja Wyborcza Solidarność – brak marketingu politycznego i medialnego jako jedna z przyczyn upadku, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2004 / Numer 1, s. 5 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej J. Madera", title = "Akcja Wyborcza Solidarność – brak marketingu politycznego i medialnego jako jedna z przyczyn upadku", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2004 / Numer 1", pages = "5 - 22" }
-
Polityka zagraniczna Polski po roku 1989 : (wybrane zagadnienia) Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Politologica 2004 / Tom 2 / s. 133 - 1462004CZYSTY TEKST
Andrzej J. Madera, Polityka zagraniczna Polski po roku 1989 : (wybrane zagadnienia) , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Politologica, 2004 / Tom 2, s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej J. Madera", title = "Polityka zagraniczna Polski po roku 1989 : (wybrane zagadnienia) ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Politologica", issue = "2004 / Tom 2", pages = "133 - 146" }
-
Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2004 / Numer 1 / s. 181 - 1992004CZYSTY TEKST
Andrzej J. Madera, Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2004 / Numer 1, s. 181 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej J. Madera", title = "Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2004 / Numer 1", pages = "181 - 199" }