Monika Boguszewicz-Kreft
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Emocje w interakcjach biznesowych : przyszłość marketingu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 21 - 282009CZYSTY TEKST
Monika Boguszewicz-Kreft, Emocje w interakcjach biznesowych : przyszłość marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 21 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Boguszewicz-Kreft", title = "Emocje w interakcjach biznesowych : przyszłość marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "21 - 28" }
-
Komunikacja marketingowa w przedsiębiorstwach usługowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 32 - 392007CZYSTY TEKST
Monika Boguszewicz-Kreft, Komunikacja marketingowa w przedsiębiorstwach usługowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 32 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Boguszewicz-Kreft", title = "Komunikacja marketingowa w przedsiębiorstwach usługowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "32 - 39" }
-
Amazon : lider kreowania doświadczeń na rynku nowych mediów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 35, cz. 2 / s. 505 - 5172009CZYSTY TEKST
Monika Boguszewicz-Kreft, Amazon : lider kreowania doświadczeń na rynku nowych mediów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 2, s. 505 - 517
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Boguszewicz-Kreft", title = "Amazon : lider kreowania doświadczeń na rynku nowych mediów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 2", pages = "505 - 517" }