Renata Ochoa-Dąderska
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Internet i jego nowoczesne narzędzia a idea uczenia się przez całe życie na przykładzie Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2010 / Tom 1-2 (46-47) / s. 95 - 1062010CZYSTY TEKST
Renata Ochoa-Dąderska, Luis Ochoa-Siguencia, Miquel F. Oliver Trobat, Internet i jego nowoczesne narzędzia a idea uczenia się przez całe życie na przykładzie Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Ochoa-Dąderska, Luis Ochoa-Siguencia, Miquel F. Oliver Trobat", title = "Internet i jego nowoczesne narzędzia a idea uczenia się przez całe życie na przykładzie Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "95 - 106" }
-
Aktywne obywatelstwo poprzez nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w każdym wieku: projekt activeICT : wprowadzenie do problematyki badań własnych Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2010 / Tom 1-2 (46-47) / s. 143 - 1492010CZYSTY TEKST
Mirosław Czapka, Renata Ochoa-Dąderska, Luis Ochoa-Siguencia, Aktywne obywatelstwo poprzez nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w każdym wieku: projekt activeICT : wprowadzenie do problematyki badań własnych , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 143 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Czapka, Renata Ochoa-Dąderska, Luis Ochoa-Siguencia", title = "Aktywne obywatelstwo poprzez nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w każdym wieku: projekt activeICT : wprowadzenie do problematyki badań własnych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "143 - 149" }