Tatiana Kuta
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Wpływ technik sprzedaży na decyzje zakupowe klientów w okresie kryzysu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 171 - 1832013CZYSTY TEKST
Agnieszka Bolińska, Małgorzata Gotowska, Tatiana Kuta, Wpływ technik sprzedaży na decyzje zakupowe klientów w okresie kryzysu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 171 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bolińska, Małgorzata Gotowska, Tatiana Kuta", title = "Wpływ technik sprzedaży na decyzje zakupowe klientów w okresie kryzysu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "171 - 183" }
-
"Odświeżanie" marki Estée Lauder i jego wpływ na poprawę wizerunku wśród konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 96 / s. 573 - 5842012CZYSTY TEKST
Agnieszka Bolińska, Małgorzata Gotowska, Tatiana Kuta, "Odświeżanie" marki Estée Lauder i jego wpływ na poprawę wizerunku wśród konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 96, s. 573 - 584
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bolińska, Małgorzata Gotowska, Tatiana Kuta", title = ""Odświeżanie" marki Estée Lauder i jego wpływ na poprawę wizerunku wśród konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 96", pages = "573 - 584" }