Ewa Jerzyk
5 artykuły w 4 czasopismach
-
Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentów Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 133 - 1402017CZYSTY TEKST
Ewa Jerzyk, Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 133 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jerzyk", title = "Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "133 - 140" }
-
Consumer Engagement and the Perception of Packaging Information Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2019 / Tom 14 / Numer 2 / s. 195 - 2072019CZYSTY TEKST
Ewa Jerzyk, Dorosława Mruk-Tomczak, Natalia Wawrzynkiewicz, Consumer Engagement and the Perception of Packaging Information , Olsztyn Economic Journal, 2019 / Tom 14 / Numer 2, s. 195 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jerzyk, Dorosława Mruk-Tomczak, Natalia Wawrzynkiewicz", title = "Consumer Engagement and the Perception of Packaging Information ", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2019 / Tom 14 / Numer 2", pages = "195 - 207" }
-
Wpływ negatywnej informacji o celebrycie na wizerunek wspieranej marki Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 255 - 2682014CZYSTY TEKST
Ewa Jerzyk, Kamil Wyczyński, Wpływ negatywnej informacji o celebrycie na wizerunek wspieranej marki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 255 - 268
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jerzyk, Kamil Wyczyński", title = "Wpływ negatywnej informacji o celebrycie na wizerunek wspieranej marki", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "255 - 268" }
-
Myślenie kreatywne w kształtowaniu produktu turystycznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 382 - 3862006CZYSTY TEKST
Ewa Jerzyk, Agnieszka Niezgoda, Myślenie kreatywne w kształtowaniu produktu turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 382 - 386
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jerzyk, Agnieszka Niezgoda", title = "Myślenie kreatywne w kształtowaniu produktu turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "382 - 386" }
-
Seniorzy w przyszłości na przykładzie rynku turystycznego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 475 - 4892013CZYSTY TEKST
Ewa Jerzyk, Agnieszka Niezgoda, Seniorzy w przyszłości na przykładzie rynku turystycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 475 - 489
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jerzyk, Agnieszka Niezgoda", title = "Seniorzy w przyszłości na przykładzie rynku turystycznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "475 - 489" }