Andrzej Szromnik
6 artykuły w 4 czasopismach
-
Uczelnia na zagranicznym rynku edukacyjnym - strategia internacjonalizacji szkoły wyższej Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2014 / Tom 22 / Numer 1 / s. 36 - 592014CZYSTY TEKST
Andrzej Szromnik, Uczelnia na zagranicznym rynku edukacyjnym - strategia internacjonalizacji szkoły wyższej, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2014 / Tom 22 / Numer 1, s. 36 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Szromnik", title = "Uczelnia na zagranicznym rynku edukacyjnym - strategia internacjonalizacji szkoły wyższej", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2014 / Tom 22 / Numer 1", pages = "36 - 59" }
-
Market and marketing within the concept of functioning and development of cultural heritage sites Opublikowano w: International Entrepreneurship Review 2019 / Tom 5 / Numer 3 / s. 79 - 942019CZYSTY TEKST
Andrzej Szromnik, Market and marketing within the concept of functioning and development of cultural heritage sites , International Entrepreneurship Review, 2019 / Tom 5 / Numer 3, s. 79 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Szromnik", title = "Market and marketing within the concept of functioning and development of cultural heritage sites ", journal = "International Entrepreneurship Review", issue = "2019 / Tom 5 / Numer 3", pages = "79 - 94" }
-
City Placement: A New Element in the Strategy of Integrated Marketing Communication of Cities Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2016 / Tom 24 / Numer 1 / s. 113 - 1322016CZYSTY TEKST
Andrzej Szromnik, City Placement: A New Element in the Strategy of Integrated Marketing Communication of Cities, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2016 / Tom 24 / Numer 1, s. 113 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Szromnik", title = "City Placement: A New Element in the Strategy of Integrated Marketing Communication of Cities", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2016 / Tom 24 / Numer 1", pages = "113 - 132" }
-
The consumer ethnocentrism diagnosis of Poles, Slovakians and Romanians with the use of the CETSCALE method Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 35 / s. 267 - 2792014CZYSTY TEKST
Andrzej Szromnik, The consumer ethnocentrism diagnosis of Poles, Slovakians and Romanians with the use of the CETSCALE method, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 267 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Szromnik", title = "The consumer ethnocentrism diagnosis of Poles, Slovakians and Romanians with the use of the CETSCALE method", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "267 - 279" }
-
Miasto przedsiębiorcze i innowacyjne w regionie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 98 / s. 323 - 3462012CZYSTY TEKST
Andrzej Szromnik, Miasto przedsiębiorcze i innowacyjne w regionie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 98, s. 323 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Szromnik", title = "Miasto przedsiębiorcze i innowacyjne w regionie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 98", pages = "323 - 346" }
-
Strategia pozycjonowania miast i regionów : wybrane problemy przygotowania i realizacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 425 - 4352011CZYSTY TEKST
Andrzej Szromnik, Strategia pozycjonowania miast i regionów : wybrane problemy przygotowania i realizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 425 - 435
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Szromnik", title = "Strategia pozycjonowania miast i regionów : wybrane problemy przygotowania i realizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "425 - 435" }