Joanna Pikuła-Małachowska
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Zachowania konsumpcyjne kobiet przez pryzmat zmian zachodzących w otoczeniu marketingowym Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 38 / s. 67 - 752015CZYSTY TEKST
Joanna Pikuła-Małachowska, Zachowania konsumpcyjne kobiet przez pryzmat zmian zachodzących w otoczeniu marketingowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 67 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pikuła-Małachowska", title = "Zachowania konsumpcyjne kobiet przez pryzmat zmian zachodzących w otoczeniu marketingowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "67 - 75" }
-
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości : szansa dla młodych przedsiębiorców Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 83 - 902016CZYSTY TEKST
Joanna Pikuła-Małachowska, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości : szansa dla młodych przedsiębiorców, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 83 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pikuła-Małachowska", title = "Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości : szansa dla młodych przedsiębiorców", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "83 - 90" }
-
Komunikacja w koncepcji marketingu 3.0 przez pryzmat sektora MSP w świetle badania własnego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 105 - 1142015CZYSTY TEKST
Joanna Pikuła-Małachowska, Komunikacja w koncepcji marketingu 3.0 przez pryzmat sektora MSP w świetle badania własnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 105 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pikuła-Małachowska", title = "Komunikacja w koncepcji marketingu 3.0 przez pryzmat sektora MSP w świetle badania własnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "105 - 114" }
-
Zachowania konsumentów na rynku kosmetyków w świetle badania własnego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 125 - 1332014CZYSTY TEKST
Joanna Pikuła-Małachowska, Zachowania konsumentów na rynku kosmetyków w świetle badania własnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 125 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pikuła-Małachowska", title = "Zachowania konsumentów na rynku kosmetyków w świetle badania własnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "125 - 133" }
-
"Content marketing" jako element komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 291 - 2992017CZYSTY TEKST
Joanna Pikuła-Małachowska, "Content marketing" jako element komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 291 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pikuła-Małachowska", title = ""Content marketing" jako element komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "291 - 299" }