Patrycja Smul
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Wykorzystanie Internetu w sprzedaży i promocji usług turystycznych Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 1 / s. 88 - 1042013CZYSTY TEKST
Patrycja Smul, Wykorzystanie Internetu w sprzedaży i promocji usług turystycznych, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 1, s. 88 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Smul", title = "Wykorzystanie Internetu w sprzedaży i promocji usług turystycznych", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 1", pages = "88 - 104" }
-
Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta branży turystycznej Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias 2011 / Tom 5 / s. 179 - 1872011CZYSTY TEKST
Patrycja Smul, Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta branży turystycznej , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2011 / Tom 5, s. 179 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Smul", title = "Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta branży turystycznej ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias", issue = "2011 / Tom 5", pages = "179 - 187" }