Anna Varanytsya
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Polscy ukrainofile – ukraińscy polonofile w Galicji w drugiej połowie XIX i na początku XX wieku na przykładzie mikrohistorii nauczycieli szkół ludowych Opublikowano w: Rocznik Kresowy 2015 / R. 1 / Nr 1 / s. 7 - 542015CZYSTY TEKST
Anna Varanytsya, Polscy ukrainofile – ukraińscy polonofile w Galicji w drugiej połowie XIX i na początku XX wieku na przykładzie mikrohistorii nauczycieli szkół ludowych, Rocznik Kresowy, 2015 / R. 1 / Nr 1, s. 7 - 54
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Varanytsya", title = "Polscy ukrainofile – ukraińscy polonofile w Galicji w drugiej połowie XIX i na początku XX wieku na przykładzie mikrohistorii nauczycieli szkół ludowych", journal = "Rocznik Kresowy", issue = "2015 / R. 1 / Nr 1", pages = "7 - 54" }
-
Między izolacją a asymilacją: oświata jako czynnik modernizacji Żydów galicyjskich. Próba określenia schematu Opublikowano w: Rocznik Kresowy 2016 / R. 2 / Nr 2 / s. 45 - 852016CZYSTY TEKST
Anna Varanytsya, Między izolacją a asymilacją: oświata jako czynnik modernizacji Żydów galicyjskich. Próba określenia schematu, Rocznik Kresowy, 2016 / R. 2 / Nr 2, s. 45 - 85
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Varanytsya", title = "Między izolacją a asymilacją: oświata jako czynnik modernizacji Żydów galicyjskich. Próba określenia schematu", journal = "Rocznik Kresowy", issue = "2016 / R. 2 / Nr 2", pages = "45 - 85" }
-
„Jaka szkoła, taki nauczyciel”, czyli narodowościowe konteksty pracy nauczyciela ludowego w Galicji drugiej połowy XIX i początku XX wieku Opublikowano w: Ogrody Nauk i Sztuk 2015 / Tom 5 / s. 235 - 2442015CZYSTY TEKST
Anna Varanytsya, „Jaka szkoła, taki nauczyciel”, czyli narodowościowe konteksty pracy nauczyciela ludowego w Galicji drugiej połowy XIX i początku XX wieku, Ogrody Nauk i Sztuk, 2015 / Tom 5, s. 235 - 244
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Varanytsya", title = "„Jaka szkoła, taki nauczyciel”, czyli narodowościowe konteksty pracy nauczyciela ludowego w Galicji drugiej połowy XIX i początku XX wieku", journal = "Ogrody Nauk i Sztuk", issue = "2015 / Tom 5", pages = "235 - 244" }