Joanna Bartkowicz
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Zachowania konsumentów województwa pomorskiego na rynku kawy naturalnej jako przesłanka działań marketingowych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 7 - 192016CZYSTY TEKST
Joanna Bartkowicz, Agnieszka Rybowska, Zachowania konsumentów województwa pomorskiego na rynku kawy naturalnej jako przesłanka działań marketingowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Bartkowicz, Agnieszka Rybowska", title = "Zachowania konsumentów województwa pomorskiego na rynku kawy naturalnej jako przesłanka działań marketingowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "7 - 19" }
-
Analiza wybranych postaw i zachowań żywieniowych młodzieży szkół średnich w aspekcie miejsca zamieszkania Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2015 / Tom 29 / s. 75 - 872015CZYSTY TEKST
Joanna Bartkowicz, Agnieszka Rybowska, Analiza wybranych postaw i zachowań żywieniowych młodzieży szkół średnich w aspekcie miejsca zamieszkania, Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2015 / Tom 29, s. 75 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Bartkowicz, Agnieszka Rybowska", title = "Analiza wybranych postaw i zachowań żywieniowych młodzieży szkół średnich w aspekcie miejsca zamieszkania", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2015 / Tom 29", pages = "75 - 87" }
-
INVALID Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2015 / Tom 29 / s. 75 - 872015CZYSTY TEKST
Joanna Bartkowicz, Agnieszka Rybowska, INVALID, Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2015 / Tom 29, s. 75 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Bartkowicz, Agnieszka Rybowska", title = "INVALID", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2015 / Tom 29", pages = "75 - 87" }
-
Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiej Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 85 - 942017CZYSTY TEKST
Joanna Bartkowicz, Millena Ruszkowska, Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 85 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Bartkowicz, Millena Ruszkowska", title = "Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "85 - 94" }