Cezary Augustynowicz
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Uwagi o storytellingu jako strategicznej koncepcji brandingu i operacyjnego narzędzia komunikacji Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Zbliżenia Cywilizacyjne 2016 / Tom 12 / Numer 1 / s. 162 - 1762016CZYSTY TEKST
Cezary Augustynowicz, Uwagi o storytellingu jako strategicznej koncepcji brandingu i operacyjnego narzędzia komunikacji, Zeszyty Naukowe Zbliżenia Cywilizacyjne, 2016 / Tom 12 / Numer 1, s. 162 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Cezary Augustynowicz", title = "Uwagi o storytellingu jako strategicznej koncepcji brandingu i operacyjnego narzędzia komunikacji", journal = "Zeszyty Naukowe Zbliżenia Cywilizacyjne", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1", pages = "162 - 176" }