Anna Para
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Wymiana na rynku turystycznym jako narzędzie komercjalizacji i wyceny dóbr kulturowych Opublikowano w: Turystyka Kulturowa 2016 / Numer 4 / s. 56 - 692016CZYSTY TEKST
Magdalena Kachniewska, Anna Para, Wymiana na rynku turystycznym jako narzędzie komercjalizacji i wyceny dóbr kulturowych, Turystyka Kulturowa, 2016 / Numer 4, s. 56 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kachniewska, Anna Para", title = "Wymiana na rynku turystycznym jako narzędzie komercjalizacji i wyceny dóbr kulturowych", journal = "Turystyka Kulturowa", issue = "2016 / Numer 4", pages = "56 - 69" }
-
Pokolenie Y na turystycznym rynku pracy : fakty, mity i wyzwania Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2014 / Tom 45 / s. 153 - 1662014CZYSTY TEKST
Magdalena Kachniewska, Anna Para, Pokolenie Y na turystycznym rynku pracy : fakty, mity i wyzwania , Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2014 / Tom 45, s. 153 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kachniewska, Anna Para", title = "Pokolenie Y na turystycznym rynku pracy : fakty, mity i wyzwania ", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2014 / Tom 45", pages = "153 - 166" }