-
Organizacja decyzji cenowych w polskich firmach Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 343 - 3502004CZYSTY TEKST
Grzegorz Karasiewicz, Organizacja decyzji cenowych w polskich firmach, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 343 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Karasiewicz", title = "Organizacja decyzji cenowych w polskich firmach", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "343 - 350" }
-
Internacjonalizacja handlu detalicznego produktów spożywczych w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / s. 19 - 412016CZYSTY TEKST
Grzegorz Karasiewicz, Mariusz Trojanowski, Internacjonalizacja handlu detalicznego produktów spożywczych w Polsce , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 19 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Karasiewicz, Mariusz Trojanowski", title = "Internacjonalizacja handlu detalicznego produktów spożywczych w Polsce ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "19 - 41" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Karasiewicz, Od redaktora naukowego, Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Karasiewicz", title = "Od redaktora naukowego", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "5 - 8" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Karasiewicz, Od redaktora naukowego, Problemy Zarządzania, 2004 / Tom 2 / Numer 2, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Karasiewicz", title = "Od redaktora naukowego", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2004 / Tom 2 / Numer 2", pages = "5 - 6" }
-
2012CZYSTY TEKST
Grzegorz Karasiewicz, Krzysztof Cybulski, Od redaktorów naukowych, Problemy Zarządzania, 2012 / Tom 10 / Numer 1 (1), s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Karasiewicz, Krzysztof Cybulski", title = "Od redaktorów naukowych", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2012 / Tom 10 / Numer 1 (1)", pages = "5 - 7" }
-
Strategie marketingowe małych i średnich firm na rynkach zagranicznych : ujęcie normatywne Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2005 / Numer 195 / s. 35 - 492005CZYSTY TEKST
Grzegorz Karasiewicz, Strategie marketingowe małych i średnich firm na rynkach zagranicznych : ujęcie normatywne, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 195, s. 35 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Karasiewicz", title = "Strategie marketingowe małych i średnich firm na rynkach zagranicznych : ujęcie normatywne", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 195", pages = "35 - 49" }
-
Plan marketingowy dla leków etycznych - struktura i specyfika Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2006 / Tom 4 / Numer 2 / s. 206 - 2072006CZYSTY TEKST
Grzegorz Karasiewicz, Krzysztof Podstawka, Plan marketingowy dla leków etycznych - struktura i specyfika, Problemy Zarządzania, 2006 / Tom 4 / Numer 2, s. 206 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Karasiewicz, Krzysztof Podstawka", title = "Plan marketingowy dla leków etycznych - struktura i specyfika", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2006 / Tom 4 / Numer 2", pages = "206 - 207" }
-
Pomiar efektywności startegii marketingowej - kluczowe problemy Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 2 / s. 9 - 362007CZYSTY TEKST
Grzegorz Karasiewicz, Pomiar efektywności startegii marketingowej - kluczowe problemy, Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 9 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Karasiewicz", title = "Pomiar efektywności startegii marketingowej - kluczowe problemy", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "9 - 36" }
-
"Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne", G.A. Churchill, Warszawa 2002 : [recenzja] Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2004 / Tom 2 / Numer 2 / s. 110 - 1142004CZYSTY TEKST
Grzegorz Karasiewicz, G.A. Churchill, "Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne", G.A. Churchill, Warszawa 2002 : [recenzja], Problemy Zarządzania, 2004 / Tom 2 / Numer 2, s. 110 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Karasiewicz, G.A. Churchill", title = ""Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne", G.A. Churchill, Warszawa 2002 : [recenzja]", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2004 / Tom 2 / Numer 2", pages = "110 - 114" }