Robert Kozielski
10 artykuły w 4 czasopismach
-
Strategie adaptacyjne organizacji a poziomy konkurowania – konstrukt teoretyczny Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 127 - 1352016CZYSTY TEKST
Robert Kozielski, Strategie adaptacyjne organizacji a poziomy konkurowania – konstrukt teoretyczny, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 127 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kozielski", title = "Strategie adaptacyjne organizacji a poziomy konkurowania – konstrukt teoretyczny", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "127 - 135" }
-
Źródła sukcesu rynkowego : model teoretyczny i weryfikacja empiryczna Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 153 - 1652015CZYSTY TEKST
Robert Kozielski, Źródła sukcesu rynkowego : model teoretyczny i weryfikacja empiryczna, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 153 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kozielski", title = "Źródła sukcesu rynkowego : model teoretyczny i weryfikacja empiryczna", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "153 - 165" }
-
"Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy", Michał Dziekoński, Robert Kozielski, Kraków 2006 : [recenzja] Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 2 / s. 217 - 2222007CZYSTY TEKST
Michał Dziekoński, Robert Kozielski, Agnieszka Wilczak, "Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy", Michał Dziekoński, Robert Kozielski, Kraków 2006 : [recenzja], Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 217 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Dziekoński, Robert Kozielski, Agnieszka Wilczak", title = ""Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy", Michał Dziekoński, Robert Kozielski, Kraków 2006 : [recenzja]", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "217 - 222" }
-
Rola studiów magisterskich i podyplomowych w budowaniu kapitału intelektualnego Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(2) / s. 237 - 2452004CZYSTY TEKST
Robert Kozielski, Dariusz Trzmielak, Rola studiów magisterskich i podyplomowych w budowaniu kapitału intelektualnego, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 237 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kozielski, Dariusz Trzmielak", title = "Rola studiów magisterskich i podyplomowych w budowaniu kapitału intelektualnego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "237 - 245" }
-
Akademickie i pozaakademickie formy edukacji w marketingu Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(2) / s. 247 - 2522004CZYSTY TEKST
David Chapman, Robert Kozielski, Akademickie i pozaakademickie formy edukacji w marketingu, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 247 - 252
BIBTEX@Article{ authors = " David Chapman, Robert Kozielski", title = "Akademickie i pozaakademickie formy edukacji w marketingu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "247 - 252" }
-
Znaczenie reklamy dla zdolności konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2000 / Numer 150 / s. 3 - 1192000CZYSTY TEKST
Robert Kozielski, Znaczenie reklamy dla zdolności konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2000 / Numer 150, s. 3 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kozielski", title = "Znaczenie reklamy dla zdolności konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2000 / Numer 150", pages = "3 - 119" }
-
Standardy międzynarodowe w edukacji menedżerskiej a przewaga konkurencyjna firm i regionów w gospodarce opartej na wiedzy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 71 / s. 37 - 502011CZYSTY TEKST
Robert Kozielski, Standardy międzynarodowe w edukacji menedżerskiej a przewaga konkurencyjna firm i regionów w gospodarce opartej na wiedzy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 71, s. 37 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kozielski", title = "Standardy międzynarodowe w edukacji menedżerskiej a przewaga konkurencyjna firm i regionów w gospodarce opartej na wiedzy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 71", pages = "37 - 50" }
-
Wskaźniki pomiaru sprawności marketingowej Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 2 / s. 37 - 562007CZYSTY TEKST
Robert Kozielski, Wskaźniki pomiaru sprawności marketingowej, Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 37 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kozielski", title = "Wskaźniki pomiaru sprawności marketingowej", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "37 - 56" }
-
Rola audytu marketingowego w warunkach Nowej Ekonomii Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 387 - 3932004CZYSTY TEKST
Robert Kozielski, Rola audytu marketingowego w warunkach Nowej Ekonomii, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 387 - 393
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kozielski", title = "Rola audytu marketingowego w warunkach Nowej Ekonomii", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "387 - 393" }
-
Kierunki zmian w strukturze wykorzystania środków przekazu reklamowego Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2003 / Numer 168 / s. 99 - 1102003CZYSTY TEKST
Robert Kozielski, Kierunki zmian w strukturze wykorzystania środków przekazu reklamowego, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 99 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kozielski", title = "Kierunki zmian w strukturze wykorzystania środków przekazu reklamowego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "99 - 110" }