Edyta Rudawska
6 artykuły w 4 czasopismach
-
Interesariusze w marketingu relacji na rynku usług sportowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 79 / s. 153 - 1652011CZYSTY TEKST
Edyta Rudawska, Interesariusze w marketingu relacji na rynku usług sportowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 79, s. 153 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Rudawska", title = "Interesariusze w marketingu relacji na rynku usług sportowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 79", pages = "153 - 165" }
-
Czynniki sukcesu partnerstwa pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją pozarządową Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 229 - 2382016CZYSTY TEKST
Marta Bloch, Edyta Rudawska, Czynniki sukcesu partnerstwa pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją pozarządową, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 229 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bloch, Edyta Rudawska", title = "Czynniki sukcesu partnerstwa pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją pozarządową", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "229 - 238" }
-
Koncepcja wartości w relacjach pracownik - organizacja Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 393 - 4052015CZYSTY TEKST
Edyta Rudawska, Koncepcja wartości w relacjach pracownik - organizacja, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 393 - 405
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Rudawska", title = "Koncepcja wartości w relacjach pracownik - organizacja", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "393 - 405" }
-
"Zarządzanie marketingiem", Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Wrocław 2014 : [recenzja] Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 485 - 4882015CZYSTY TEKST
Monika Hajdas, Witold Kowal, Edyta Rudawska, Jarosław Woźniczka, "Zarządzanie marketingiem", Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Wrocław 2014 : [recenzja], Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 485 - 488
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Hajdas, Witold Kowal, Edyta Rudawska, Jarosław Woźniczka", title = ""Zarządzanie marketingiem", Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Wrocław 2014 : [recenzja]", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "485 - 488" }
-
Marketing w koncepcji wzrostu wartości przedsiębiorstwa Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 2 / s. 65 - 822007CZYSTY TEKST
Edyta Rudawska, Marketing w koncepcji wzrostu wartości przedsiębiorstwa, Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 65 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Rudawska", title = "Marketing w koncepcji wzrostu wartości przedsiębiorstwa", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "65 - 82" }
-
Sustainability as the direction for the long-term success in banking : Poland vs. Croatia Opublikowano w: Folia Oeconomica Stetinensia 2012 / Tom 11(19) / Numer 1 / s. 93 - 1132012CZYSTY TEKST
Sanda Renko, Edyta Rudawska, Sustainability as the direction for the long-term success in banking : Poland vs. Croatia, Folia Oeconomica Stetinensia, 2012 / Tom 11(19) / Numer 1, s. 93 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Sanda Renko, Edyta Rudawska", title = "Sustainability as the direction for the long-term success in banking : Poland vs. Croatia", journal = "Folia Oeconomica Stetinensia", issue = "2012 / Tom 11(19) / Numer 1", pages = "93 - 113" }