-
Możliwości zastosowania narzędzi Web 2.0 w szkoleniach internetowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 4 / s. 181 - 1912007CZYSTY TEKST
Urszula Świerczyńska-Kaczor, Możliwości zastosowania narzędzi Web 2.0 w szkoleniach internetowych, Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 4, s. 181 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Świerczyńska-Kaczor", title = "Możliwości zastosowania narzędzi Web 2.0 w szkoleniach internetowych", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 4", pages = "181 - 191" }
-
Zaufanie w portalach społecznościowych Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2011 / Tom 19 / Numer 5 / s. 97 - 1132011CZYSTY TEKST
Paweł Kossecki, Urszula Świerczyńska-Kaczor, Zaufanie w portalach społecznościowych, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2011 / Tom 19 / Numer 5, s. 97 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kossecki, Urszula Świerczyńska-Kaczor", title = "Zaufanie w portalach społecznościowych", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2011 / Tom 19 / Numer 5", pages = "97 - 113" }
-
Wirtualne światy - nowe wyzwania dla menedżerów marketingu Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2008 / Tom 6 / Numer 4 / s. 179 - 1962008CZYSTY TEKST
Urszula Świerczyńska-Kaczor, Wirtualne światy - nowe wyzwania dla menedżerów marketingu , Problemy Zarządzania, 2008 / Tom 6 / Numer 4, s. 179 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Świerczyńska-Kaczor", title = "Wirtualne światy - nowe wyzwania dla menedżerów marketingu ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2008 / Tom 6 / Numer 4", pages = "179 - 196" }
-
Interakcja konsument – przedsiębiorstwo w trójwymiarowym internecie : wyniki badania użytkowników Second Life Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2009 / Tom 17 / Numer 3 / s. 30 - 412009CZYSTY TEKST
Urszula Świerczyńska-Kaczor, Interakcja konsument – przedsiębiorstwo w trójwymiarowym internecie : wyniki badania użytkowników Second Life, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2009 / Tom 17 / Numer 3, s. 30 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Świerczyńska-Kaczor", title = "Interakcja konsument – przedsiębiorstwo w trójwymiarowym internecie : wyniki badania użytkowników Second Life", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2009 / Tom 17 / Numer 3", pages = "30 - 41" }
-
Wpływ jakości interakcji przedsiębiorstwo-użytkownik serwisu społecznościowego na budowę wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2010 / Tom 8 / Numer 2 / s. 167 - 1812010CZYSTY TEKST
Urszula Świerczyńska-Kaczor, Wpływ jakości interakcji przedsiębiorstwo-użytkownik serwisu społecznościowego na budowę wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie, Problemy Zarządzania, 2010 / Tom 8 / Numer 2, s. 167 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Świerczyńska-Kaczor", title = "Wpływ jakości interakcji przedsiębiorstwo-użytkownik serwisu społecznościowego na budowę wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2010 / Tom 8 / Numer 2", pages = "167 - 181" }
-
Działania marketingowe przedsiębiorstw w otwartych serwisach społecznościowych (social networks) Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2008 / Tom 16 / Numer 6 / s. 37 - 462008CZYSTY TEKST
Urszula Świerczyńska-Kaczor, Działania marketingowe przedsiębiorstw w otwartych serwisach społecznościowych (social networks), Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2008 / Tom 16 / Numer 6, s. 37 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Świerczyńska-Kaczor", title = "Działania marketingowe przedsiębiorstw w otwartych serwisach społecznościowych (social networks)", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2008 / Tom 16 / Numer 6", pages = "37 - 46" }
-
Lojalność nabywców wobec marek - jak uwzględniać zjawisko "podwójnej szkody" w zachowaniach internautów? Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 2 / s. 146 - 1572007CZYSTY TEKST
Urszula Świerczyńska-Kaczor, Paweł Kossecki, Lojalność nabywców wobec marek - jak uwzględniać zjawisko "podwójnej szkody" w zachowaniach internautów? , Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 146 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Świerczyńska-Kaczor, Paweł Kossecki", title = "Lojalność nabywców wobec marek - jak uwzględniać zjawisko "podwójnej szkody" w zachowaniach internautów? ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "146 - 157" }
-
Marketing doświadczeń w społecznościach lokalnych - wprowadzenie do dyskusji Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2010 / Tom 18 / Numer 4 / s. 18 - 322010CZYSTY TEKST
Urszula Świerczyńska-Kaczor, Marketing doświadczeń w społecznościach lokalnych - wprowadzenie do dyskusji, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2010 / Tom 18 / Numer 4, s. 18 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Świerczyńska-Kaczor", title = "Marketing doświadczeń w społecznościach lokalnych - wprowadzenie do dyskusji", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2010 / Tom 18 / Numer 4", pages = "18 - 32" }
-
Efektywność usług teleradiologicznych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2011 / Tom 9 / Numer 3 / s. 211 - 2262011CZYSTY TEKST
Urszula Świerczyńska-Kaczor, Efektywność usług teleradiologicznych, Problemy Zarządzania, 2011 / Tom 9 / Numer 3, s. 211 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Świerczyńska-Kaczor", title = "Efektywność usług teleradiologicznych", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2011 / Tom 9 / Numer 3", pages = "211 - 226" }
-
Model budowy interakcji przedsiębiorstwa z użytkownikami wirtualnych światów Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2009 / Tom 7 / Numer 2 / s. 185 - 2022009CZYSTY TEKST
Urszula Świerczyńska-Kaczor, Model budowy interakcji przedsiębiorstwa z użytkownikami wirtualnych światów, Problemy Zarządzania, 2009 / Tom 7 / Numer 2, s. 185 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Świerczyńska-Kaczor", title = "Model budowy interakcji przedsiębiorstwa z użytkownikami wirtualnych światów", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2009 / Tom 7 / Numer 2", pages = "185 - 202" }