Paweł Kossecki
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Lojalność nabywców wobec marek - jak uwzględniać zjawisko "podwójnej szkody" w zachowaniach internautów? Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 2 / s. 146 - 1572007CZYSTY TEKST
Paweł Kossecki, Urszula Świerczyńska-Kaczor, Lojalność nabywców wobec marek - jak uwzględniać zjawisko "podwójnej szkody" w zachowaniach internautów? , Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 146 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kossecki, Urszula Świerczyńska-Kaczor", title = "Lojalność nabywców wobec marek - jak uwzględniać zjawisko "podwójnej szkody" w zachowaniach internautów? ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "146 - 157" }
-
Powiązanie zarządzania wartością przedsiębiorstwa i zarządzania sprzedażą wśród operatorów kablowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2012 / Tom 10 / Numer 1 (1) / s. 164 - 1782012CZYSTY TEKST
Paweł Kossecki, Powiązanie zarządzania wartością przedsiębiorstwa i zarządzania sprzedażą wśród operatorów kablowych, Problemy Zarządzania, 2012 / Tom 10 / Numer 1 (1), s. 164 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kossecki", title = "Powiązanie zarządzania wartością przedsiębiorstwa i zarządzania sprzedażą wśród operatorów kablowych", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2012 / Tom 10 / Numer 1 (1)", pages = "164 - 178" }
-
Kreowanie zaufania klientów w handlu elektronicznym - wyniki badań ilościowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2005 / Tom 3 / Numer 2 / s. 250 - 2762005CZYSTY TEKST
Paweł Kossecki, Kreowanie zaufania klientów w handlu elektronicznym - wyniki badań ilościowych, Problemy Zarządzania, 2005 / Tom 3 / Numer 2, s. 250 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kossecki", title = "Kreowanie zaufania klientów w handlu elektronicznym - wyniki badań ilościowych", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2005 / Tom 3 / Numer 2", pages = "250 - 276" }
-
Budowa zaufania klientów w handlu elektronicznym Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2004 / Numer 3 / s. 37 - 412004CZYSTY TEKST
Paweł Kossecki, Budowa zaufania klientów w handlu elektronicznym, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 3, s. 37 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kossecki", title = "Budowa zaufania klientów w handlu elektronicznym", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 3", pages = "37 - 41" }
-
Wartość życiowa klienta i jej zastosowanie do wyceny przedsiębiorstw internetowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 3 / s. 78 - 882007CZYSTY TEKST
Paweł Kossecki, Wartość życiowa klienta i jej zastosowanie do wyceny przedsiębiorstw internetowych, Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 3, s. 78 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kossecki", title = "Wartość życiowa klienta i jej zastosowanie do wyceny przedsiębiorstw internetowych", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 3", pages = "78 - 88" }
-
Zaufanie w portalach społecznościowych Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2011 / Tom 19 / Numer 5 / s. 97 - 1132011CZYSTY TEKST
Paweł Kossecki, Urszula Świerczyńska-Kaczor, Zaufanie w portalach społecznościowych, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2011 / Tom 19 / Numer 5, s. 97 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kossecki, Urszula Świerczyńska-Kaczor", title = "Zaufanie w portalach społecznościowych", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2011 / Tom 19 / Numer 5", pages = "97 - 113" }