-
"Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy", Michał Dziekoński, Robert Kozielski, Kraków 2006 : [recenzja] Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 2 / s. 217 - 2222007CZYSTY TEKST
Agnieszka Wilczak, Michał Dziekoński, Robert Kozielski, "Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy", Michał Dziekoński, Robert Kozielski, Kraków 2006 : [recenzja], Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 217 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Wilczak, Michał Dziekoński, Robert Kozielski", title = ""Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy", Michał Dziekoński, Robert Kozielski, Kraków 2006 : [recenzja]", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "217 - 222" }
-
Własna kariera jako projekt strategiczny : rozmowa z Michałem Dziekońskim, ekspertem marketingu w TurboCare Poland - Grupa Siemens, absolwentem studiów MBA w POU, wyróżnionym tytułami Studenta Roku oraz Marketingowca Roku Opublikowano w: Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe 2009 / Numer 2 / s. 37 - 392009CZYSTY TEKST
Michał Dziekoński, Rafał Piętka, Własna kariera jako projekt strategiczny : rozmowa z Michałem Dziekońskim, ekspertem marketingu w TurboCare Poland - Grupa Siemens, absolwentem studiów MBA w POU, wyróżnionym tytułami Studenta Roku oraz Marketingowca Roku, Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe, 2009 / Numer 2, s. 37 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Dziekoński, Rafał Piętka", title = "Własna kariera jako projekt strategiczny : rozmowa z Michałem Dziekońskim, ekspertem marketingu w TurboCare Poland - Grupa Siemens, absolwentem studiów MBA w POU, wyróżnionym tytułami Studenta Roku oraz Marketingowca Roku", journal = "Zarządzanie Zmianami : zeszyty naukowe", issue = "2009 / Numer 2", pages = "37 - 39" }