TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
"Zarządzanie marką : jak wypromować rozpoznawalną markę", Hamish Pringle, William Gordon, Poznań 2006 : [recenzja] Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 2 / s. 223 - 2272007CZYSTY TEKST
Monika Skorek, Hamish Pringle, William Gordon, "Zarządzanie marką : jak wypromować rozpoznawalną markę", Hamish Pringle, William Gordon, Poznań 2006 : [recenzja], Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 223 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Skorek, Hamish Pringle, William Gordon", title = ""Zarządzanie marką : jak wypromować rozpoznawalną markę", Hamish Pringle, William Gordon, Poznań 2006 : [recenzja]", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "223 - 227" }