Adam Sagan
10 artykuły w 6 czasopismach
-
Przewagi konkurencyjne krajów UE : analiza sieci wymian społecznych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 121 - 1292004CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Przewagi konkurencyjne krajów UE : analiza sieci wymian społecznych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 121 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan", title = "Przewagi konkurencyjne krajów UE : analiza sieci wymian społecznych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "121 - 129" }
-
Modele PLS-PM i ich zastosowania w predykcji i wyjaśnianiu zjawisk ekonomicznych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 127 - 1382015CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Modele PLS-PM i ich zastosowania w predykcji i wyjaśnianiu zjawisk ekonomicznych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 127 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan", title = "Modele PLS-PM i ich zastosowania w predykcji i wyjaśnianiu zjawisk ekonomicznych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "127 - 138" }
-
Temperament a ryzyko : efekty interakcyjne jako kryterium segmentacji w marketingu relacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 149 - 1562009CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Anna Siwy-Hudowska, Temperament a ryzyko : efekty interakcyjne jako kryterium segmentacji w marketingu relacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 149 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan, Anna Siwy-Hudowska", title = "Temperament a ryzyko : efekty interakcyjne jako kryterium segmentacji w marketingu relacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "149 - 156" }
-
Konsument na rynku globalnym : analiza wskaźnikowa potencjału rynkowego Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 197 - 2042017CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Konsument na rynku globalnym : analiza wskaźnikowa potencjału rynkowego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 197 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan", title = "Konsument na rynku globalnym : analiza wskaźnikowa potencjału rynkowego", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "197 - 204" }
-
"Opieka zdrowotna : aspekty rynkowe i marketingowe", Iga Rudawska, Warszawa 2007 : [recenzja] Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 3 / s. 204 - 2062007CZYSTY TEKST
Iga Rudawska, Adam Sagan, "Opieka zdrowotna : aspekty rynkowe i marketingowe", Iga Rudawska, Warszawa 2007 : [recenzja], Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 3, s. 204 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Iga Rudawska, Adam Sagan", title = ""Opieka zdrowotna : aspekty rynkowe i marketingowe", Iga Rudawska, Warszawa 2007 : [recenzja]", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 3", pages = "204 - 206" }
-
Mapy wartości konsumenta w badaniach wizerunku marki : porównanie podejść Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 293 - 2992008CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Mapy wartości konsumenta w badaniach wizerunku marki : porównanie podejść, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 293 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan", title = "Mapy wartości konsumenta w badaniach wizerunku marki : porównanie podejść", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "293 - 299" }
-
Altruistyczny i rywalizacyjny styl podejmowania decyzji członków gospodarstw domowych a ich role w procesie zakupu Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2015 / Tom 15 / Numer 3 / s. 381 - 3882015CZYSTY TEKST
Dariusz Fatuła, Adam Sagan, Altruistyczny i rywalizacyjny styl podejmowania decyzji członków gospodarstw domowych a ich role w procesie zakupu, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 381 - 388
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Fatuła, Adam Sagan", title = "Altruistyczny i rywalizacyjny styl podejmowania decyzji członków gospodarstw domowych a ich role w procesie zakupu", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "381 - 388" }
-
Podejście środków-celów w identyfikacji wartości dla klienta : modelowanie strukturalno-sieciowe Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 417 - 4302010CZYSTY TEKST
Joanna Białynicka-Birula, Adam Sagan, Podejście środków-celów w identyfikacji wartości dla klienta : modelowanie strukturalno-sieciowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 417 - 430
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Białynicka-Birula, Adam Sagan", title = "Podejście środków-celów w identyfikacji wartości dla klienta : modelowanie strukturalno-sieciowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "417 - 430" }
-
Identyfikacja więzi relacyjnych w sektorze ochrony zdrowia - zastosowanie modelu LVPLS Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2006 / Tom 4 / Numer 2 / s. 80 - 912006CZYSTY TEKST
Iga Rudawska, Adam Sagan, Identyfikacja więzi relacyjnych w sektorze ochrony zdrowia - zastosowanie modelu LVPLS, Problemy Zarządzania, 2006 / Tom 4 / Numer 2, s. 80 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Iga Rudawska, Adam Sagan", title = "Identyfikacja więzi relacyjnych w sektorze ochrony zdrowia - zastosowanie modelu LVPLS", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2006 / Tom 4 / Numer 2", pages = "80 - 91" }
-
Konsument w układach sieciowych : specyfika podejść badawczych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 95 - 1062011CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Konsument w układach sieciowych : specyfika podejść badawczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan", title = "Konsument w układach sieciowych : specyfika podejść badawczych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "95 - 106" }