-
"Organizacja i planowanie pracy pedagogicznej nauczyciela klas I–III w systemie zintegrowanym : część II", Jolanta Karbowniczek : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2007 / Numer 1 / s. 112 - 1132007CZYSTY TEKST
Jadwiga Mielczarek, Jolanta Karbowniczek, "Organizacja i planowanie pracy pedagogicznej nauczyciela klas I–III w systemie zintegrowanym : część II", Jolanta Karbowniczek : [recenzja], Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2007 / Numer 1, s. 112 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Mielczarek, Jolanta Karbowniczek", title = ""Organizacja i planowanie pracy pedagogicznej nauczyciela klas I–III w systemie zintegrowanym : część II", Jolanta Karbowniczek : [recenzja]", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2007 / Numer 1", pages = "112 - 113" }
-
Axiology and Moral Education for Sustainable Development in the Context of Surveys and Workshops Conducted in a Group of Students of Early and Pre-School Pedagogy in the State Higher Vocational School (PWSZ) in Chełm Opublikowano w: Multidisciplinary Journal of School Education 2016 / Numer 1(9) / s. 31 - 502016CZYSTY TEKST
Jolanta Karbowniczek, Beata Kucharska, Augustyn Okoński, Axiology and Moral Education for Sustainable Development in the Context of Surveys and Workshops Conducted in a Group of Students of Early and Pre-School Pedagogy in the State Higher Vocational School (PWSZ) in Chełm , Multidisciplinary Journal of School Education, 2016 / Numer 1(9), s. 31 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Karbowniczek, Beata Kucharska, Augustyn Okoński", title = "Axiology and Moral Education for Sustainable Development in the Context of Surveys and Workshops Conducted in a Group of Students of Early and Pre-School Pedagogy in the State Higher Vocational School (PWSZ) in Chełm ", journal = "Multidisciplinary Journal of School Education", issue = "2016 / Numer 1(9)", pages = "31 - 50" }
-
Review of publications: Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania [Child and the Teacher in the Process of Learning and Action] Opublikowano w: Multidisciplinary Journal of School Education 2016 / Numer 1(9) / s. 203 - 2122016CZYSTY TEKST
Jolanta Karbowniczek, K. Kraszewski, B. Nawolska, Review of publications: Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania [Child and the Teacher in the Process of Learning and Action], Multidisciplinary Journal of School Education, 2016 / Numer 1(9), s. 203 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Karbowniczek, K. Kraszewski, B. Nawolska", title = "Review of publications: Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania [Child and the Teacher in the Process of Learning and Action]", journal = "Multidisciplinary Journal of School Education", issue = "2016 / Numer 1(9)", pages = "203 - 212" }
-
Wstęp Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2012 / Numer 2 / s. 7 - 102012CZYSTY TEKST
Jolanta Karbowniczek, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2012 / Numer 2, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Karbowniczek", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2012 / Numer 2", pages = "7 - 10" }