Renata Maćkowska
5 artykuły w 5 czasopismach
-
Zadania public relations miasta w komunikowaniu z mieszkańcami-seniorami w aspekcie ich aktywizacji = Public Relations Tasks of the City in Communicating with the Residents, Senior Citizens in Terms of their Activation Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2020 / Tom 21 / Numer 2 / s. 23 - 332020CZYSTY TEKST
Renata Maćkowska, Zadania public relations miasta w komunikowaniu z mieszkańcami-seniorami w aspekcie ich aktywizacji = Public Relations Tasks of the City in Communicating with the Residents, Senior Citizens in Terms of their Activation , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2020 / Tom 21 / Numer 2, s. 23 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Maćkowska", title = "Zadania public relations miasta w komunikowaniu z mieszkańcami-seniorami w aspekcie ich aktywizacji = Public Relations Tasks of the City in Communicating with the Residents, Senior Citizens in Terms of their Activation ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2020 / Tom 21 / Numer 2", pages = "23 - 33" }
-
Konsumpcjonizm w przekazach politycznych Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2009 / Numer 2 (21) / s. 78 - 862009CZYSTY TEKST
Renata Maćkowska, Konsumpcjonizm w przekazach politycznych , Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 2 (21), s. 78 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Maćkowska", title = "Konsumpcjonizm w przekazach politycznych ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 2 (21)", pages = "78 - 86" }
-
"Public relations Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce", red. Anna Adamus-Matuszyńskiej, Renata Maćkowska, Katowice 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania 2014 / Tom 8 / s. 178 - 1802014CZYSTY TEKST
Anna Adamus-Matuszyńskiej, Renata Maćkowska, Zbigniew Widera, "Public relations Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce", red. Anna Adamus-Matuszyńskiej, Renata Maćkowska, Katowice 2013 : [recenzja], Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania, 2014 / Tom 8, s. 178 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Adamus-Matuszyńskiej, Renata Maćkowska, Zbigniew Widera", title = ""Public relations Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce", red. Anna Adamus-Matuszyńskiej, Renata Maćkowska, Katowice 2013 : [recenzja]", journal = "Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania", issue = "2014 / Tom 8", pages = "178 - 180" }
-
Kształtowanie wizerunku Polski w krajach Unii Europejskiej Opublikowano w: Colloquium 2012 / Numer 2 / s. 179 - 1902012CZYSTY TEKST
Renata Maćkowska, Kształtowanie wizerunku Polski w krajach Unii Europejskiej , Colloquium, 2012 / Numer 2, s. 179 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Maćkowska", title = "Kształtowanie wizerunku Polski w krajach Unii Europejskiej ", journal = "Colloquium", issue = "2012 / Numer 2", pages = "179 - 190" }
-
Rola lobbingu w konstytuowaniu wizerunku grup interesu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 587 - 5962011CZYSTY TEKST
Paweł Kocoń, Renata Maćkowska, Rola lobbingu w konstytuowaniu wizerunku grup interesu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 587 - 596
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kocoń, Renata Maćkowska", title = "Rola lobbingu w konstytuowaniu wizerunku grup interesu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "587 - 596" }