Anna Jupowicz-Ginalska
6 artykuły w 4 czasopismach
-
FOMO, Brands and Consumers - about the Reactions of Polish Internet Users to the Activities of Brands in Social Media (Based on CAWI Representative Research) Opublikowano w: Social Communication. Online Journal 2019 / Numer 2 (20)2019CZYSTY TEKST
Anna Jupowicz-Ginalska, FOMO, Brands and Consumers - about the Reactions of Polish Internet Users to the Activities of Brands in Social Media (Based on CAWI Representative Research) , Social Communication. Online Journal, 2019 / Numer 2 (20), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jupowicz-Ginalska", title = "FOMO, Brands and Consumers - about the Reactions of Polish Internet Users to the Activities of Brands in Social Media (Based on CAWI Representative Research) ", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2019 / Numer 2 (20)", pages = "" }
-
CZYSTY TEKST
Maciej Dębski, Anna Jupowicz-Ginalska, Wstęp, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Dębski, Anna Jupowicz-Ginalska", title = "Wstęp", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "5 - 7" }
-
FOMO, Brands and Consumers - about the Reactions of Polish Internet Users to the Activities of Brands in Social Media (Based on CAWI Representative Research) Opublikowano w: Social Communication. Online Journal 2019 / Numer 2 (20) / s. 69 - 842019CZYSTY TEKST
Anna Jupowicz-Ginalska, FOMO, Brands and Consumers - about the Reactions of Polish Internet Users to the Activities of Brands in Social Media (Based on CAWI Representative Research) , Social Communication. Online Journal, 2019 / Numer 2 (20), s. 69 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jupowicz-Ginalska", title = "FOMO, Brands and Consumers - about the Reactions of Polish Internet Users to the Activities of Brands in Social Media (Based on CAWI Representative Research) ", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2019 / Numer 2 (20)", pages = "69 - 84" }
-
Walencja emocjonalna online : kompetencje cyfrowe a pomiar reakcji emocjonalnych w świetle badań jakościowych i biometrycznych Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura 2018 / Tom 10 / Numer 4 / s. 114 - 1242018CZYSTY TEKST
Justyna Jasiewicz, Anna Jupowicz-Ginalska, Alina Waszkiewicz-Raviv, Walencja emocjonalna online : kompetencje cyfrowe a pomiar reakcji emocjonalnych w świetle badań jakościowych i biometrycznych , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura, 2018 / Tom 10 / Numer 4, s. 114 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Jasiewicz, Anna Jupowicz-Ginalska, Alina Waszkiewicz-Raviv", title = "Walencja emocjonalna online : kompetencje cyfrowe a pomiar reakcji emocjonalnych w świetle badań jakościowych i biometrycznych ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura", issue = "2018 / Tom 10 / Numer 4", pages = "114 - 124" }
-
"Monitoring wolności mediów w Europie", Alicja Jaskiernia, Warszawa 2018 : [recenzja] Opublikowano w: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association 2020 / Tom 13 / Numer 1 (25) / s. 125 - 1282020CZYSTY TEKST
Alicja Jaskiernia, Anna Jupowicz-Ginalska, "Monitoring wolności mediów w Europie", Alicja Jaskiernia, Warszawa 2018 : [recenzja] , Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association, 2020 / Tom 13 / Numer 1 (25), s. 125 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Jaskiernia, Anna Jupowicz-Ginalska", title = ""Monitoring wolności mediów w Europie", Alicja Jaskiernia, Warszawa 2018 : [recenzja] ", journal = "Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association", issue = "2020 / Tom 13 / Numer 1 (25)", pages = "125 - 128" }
-
Wpływ brandu medialnego na poziom kosztu instytucjonalnego – na przykładzie marek Grupy TVN Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1) / s. 169 - 1862014CZYSTY TEKST
Anna Jupowicz-Ginalska, Wpływ brandu medialnego na poziom kosztu instytucjonalnego – na przykładzie marek Grupy TVN, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 169 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jupowicz-Ginalska", title = "Wpływ brandu medialnego na poziom kosztu instytucjonalnego – na przykładzie marek Grupy TVN", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "169 - 186" }