TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Redundacja jako zasada komponowania. Rozważania nad „Andante und Variationen” op. 46 i „Andante con Variationi” (dbop.) Roberta Schumanna / Marina Homma. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1999 / Tom 44 / Numer 1 (172) / s. 43 - 531999CZYSTY TEKST
Marina Homma, Redundacja jako zasada komponowania. Rozważania nad „Andante und Variationen” op. 46 i „Andante con Variationi” (dbop.) Roberta Schumanna / Marina Homma., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1999 / Tom 44 / Numer 1 (172), s. 43 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Marina Homma", title = "Redundacja jako zasada komponowania. Rozważania nad „Andante und Variationen” op. 46 i „Andante con Variationi” (dbop.) Roberta Schumanna / Marina Homma.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1999 / Tom 44 / Numer 1 (172)", pages = "43 - 53" }