Jarosław Starczewski
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Satysfakcja klienta a pozycja konkurencyjna firmy Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2013 / Tom 16 / Numer 1 / s. 107 - 1202013CZYSTY TEKST
Jarosław Starczewski, Satysfakcja klienta a pozycja konkurencyjna firmy, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2013 / Tom 16 / Numer 1, s. 107 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Starczewski", title = "Satysfakcja klienta a pozycja konkurencyjna firmy", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2013 / Tom 16 / Numer 1", pages = "107 - 120" }