Marcin Haberla
3 artykuły w 2 czasopismach
- 
        Przegląd dobrych praktyk polskich klastrów w zakresie marketingu na przykładzie wybranych podmiotów Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 115 - 1222017CZYSTY TEKSTMarcin Haberla, Przegląd dobrych praktyk polskich klastrów w zakresie marketingu na przykładzie wybranych podmiotów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 115 - 122 BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Haberla", title = "Przegląd dobrych praktyk polskich klastrów w zakresie marketingu na przykładzie wybranych podmiotów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "115 - 122" } 
- 
        Oczekiwania dolnośląskich podmiotów medycznych względem klastra turystyki medycznej w świetle badań empirycznych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 40 / s. 271 - 2782015CZYSTY TEKSTMarcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Oczekiwania dolnośląskich podmiotów medycznych względem klastra turystyki medycznej w świetle badań empirycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 271 - 278 BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla", title = "Oczekiwania dolnośląskich podmiotów medycznych względem klastra turystyki medycznej w świetle badań empirycznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "271 - 278" } 
- 
        Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 417 - 4252016CZYSTY TEKSTMarcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 417 - 425 BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla", title = "Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "417 - 425" }