-
Etyczno-moralne aspekty działalności marketingowej firm w świetle koncepcji marketingu relacji (relationship marketing) Opublikowano w: Annales. Etyka w życiu gospodarczym 2002 / Tom 5 / Numer 1 / s. 127 - 1352002CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Etyczno-moralne aspekty działalności marketingowej firm w świetle koncepcji marketingu relacji (relationship marketing), Annales. Etyka w życiu gospodarczym, 2002 / Tom 5 / Numer 1, s. 127 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Etyczno-moralne aspekty działalności marketingowej firm w świetle koncepcji marketingu relacji (relationship marketing)", journal = "Annales. Etyka w życiu gospodarczym", issue = "2002 / Tom 5 / Numer 1", pages = "127 - 135" }
-
Ocena pozycji rynkowej marek podczas realizacji strategii co-brandingu Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2014 / Numer 305(4) / s. 37 - 452014CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Jacek Otto, Ocena pozycji rynkowej marek podczas realizacji strategii co-brandingu, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2014 / Numer 305(4), s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz, Jacek Otto", title = "Ocena pozycji rynkowej marek podczas realizacji strategii co-brandingu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2014 / Numer 305(4)", pages = "37 - 45" }
-
Wybrane aspekty rozwoju innowacyjnego małej i średniej przedsiębiorczości w Polsce w warunkach nowej rzeczywistości gospodarczej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 16 / s. 83 - 922008CZYSTY TEKST
Robert Stanisławski, Marianna Greta, Jacek Otto, Wybrane aspekty rozwoju innowacyjnego małej i średniej przedsiębiorczości w Polsce w warunkach nowej rzeczywistości gospodarczej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 16, s. 83 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Stanisławski, Marianna Greta, Jacek Otto", title = "Wybrane aspekty rozwoju innowacyjnego małej i średniej przedsiębiorczości w Polsce w warunkach nowej rzeczywistości gospodarczej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 16", pages = "83 - 92" }
-
Przedsiębiorczość w założeniach i realizacji Strategii Lizbońskiej oraz w założeniach Strategii Europa 2020 Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 63 / s. 65 - 742011CZYSTY TEKST
Marianna Greta, Teresa Kostrzewa-Zielińska, Jacek Otto, Przedsiębiorczość w założeniach i realizacji Strategii Lizbońskiej oraz w założeniach Strategii Europa 2020, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 63, s. 65 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Marianna Greta, Teresa Kostrzewa-Zielińska, Jacek Otto", title = "Przedsiębiorczość w założeniach i realizacji Strategii Lizbońskiej oraz w założeniach Strategii Europa 2020", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 63", pages = "65 - 74" }
-
Współpraca w obszarze zarządzania marką w kontekście globalizacji Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 99 - 1112015CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Jacek Otto, Współpraca w obszarze zarządzania marką w kontekście globalizacji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 99 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz, Jacek Otto", title = "Współpraca w obszarze zarządzania marką w kontekście globalizacji", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "99 - 111" }
-
Zarządzanie wartością klienta marketingowym wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa : wybrane problemy Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 189 - 1972004CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Zarządzanie wartością klienta marketingowym wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa : wybrane problemy, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 189 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Zarządzanie wartością klienta marketingowym wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa : wybrane problemy", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "189 - 197" }