Katarzyna Myśliwiec
9 artykuły w 3 czasopismach
-
Programowanie we wczesnej edukacji dziecka = Programming in Early Childhood Education Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 2(20) / s. 51 - 552017CZYSTY TEKST
Katarzyna Myśliwiec, Programowanie we wczesnej edukacji dziecka = Programming in Early Childhood Education, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 2(20), s. 51 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Myśliwiec", title = "Programowanie we wczesnej edukacji dziecka = Programming in Early Childhood Education", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 2(20)", pages = "51 - 55" }
-
Współczesne technologie informacyjne źródłem przemian zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 61 - 662014CZYSTY TEKST
Katarzyna Myśliwiec, Współczesne technologie informacyjne źródłem przemian zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 61 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Myśliwiec", title = "Współczesne technologie informacyjne źródłem przemian zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "61 - 66" }
-
Dziecko konstruktorem robotów – analiza oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 1(11) / s. 77 - 812015CZYSTY TEKST
Katarzyna Myśliwiec, Dziecko konstruktorem robotów – analiza oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 1(11), s. 77 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Myśliwiec", title = "Dziecko konstruktorem robotów – analiza oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 1(11)", pages = "77 - 81" }
-
"Mistrzostwo zawodowe nauczycieli wczesnej edukacji. Istota, treść, uwarunkowania", Anna Szkolak, Kraków 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2013 / Numer 1 / s. 95 - 962013CZYSTY TEKST
Katarzyna Myśliwiec, Anna Szkolak, "Mistrzostwo zawodowe nauczycieli wczesnej edukacji. Istota, treść, uwarunkowania", Anna Szkolak, Kraków 2013 : [recenzja], Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 1, s. 95 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Myśliwiec, Anna Szkolak", title = ""Mistrzostwo zawodowe nauczycieli wczesnej edukacji. Istota, treść, uwarunkowania", Anna Szkolak, Kraków 2013 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 1", pages = "95 - 96" }
-
I Europejskie Forum Nowych Technologii i Innowacji w Edukacji, Kielce, 5-7 października 2016 r. Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2016 / Numer 2 (8) / s. 131 - 1322016CZYSTY TEKST
Katarzyna Myśliwiec, I Europejskie Forum Nowych Technologii i Innowacji w Edukacji, Kielce, 5-7 października 2016 r. , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 131 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Myśliwiec", title = "I Europejskie Forum Nowych Technologii i Innowacji w Edukacji, Kielce, 5-7 października 2016 r. ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "131 - 132" }
-
Nie tylko «najmłodsi programują!» = «Programming: not Only for Kids» Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2018 / Tom 13 / s. 135 - 1402018CZYSTY TEKST
Katarzyna Myśliwiec, Nie tylko «najmłodsi programują!» = «Programming: not Only for Kids», Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 135 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Myśliwiec", title = "Nie tylko «najmłodsi programują!» = «Programming: not Only for Kids»", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "135 - 140" }
-
Uczniowie klas I–III szkół podstawowych miejskich i wiejskich jako użytkownicy narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 3(17) / s. 191 - 1962016CZYSTY TEKST
Katarzyna Myśliwiec, Uczniowie klas I–III szkół podstawowych miejskich i wiejskich jako użytkownicy narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 3(17), s. 191 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Myśliwiec", title = "Uczniowie klas I–III szkół podstawowych miejskich i wiejskich jako użytkownicy narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 3(17)", pages = "191 - 196" }
-
Sprawozdanie z XV Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Edukacja - Technika - Informatyka" Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 2 (10) [2] / s. 206 - 2092017CZYSTY TEKST
Katarzyna Myśliwiec, Sprawozdanie z XV Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Edukacja - Technika - Informatyka", Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 2 (10) [2], s. 206 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Myśliwiec", title = "Sprawozdanie z XV Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Edukacja - Technika - Informatyka"", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 2 (10) [2]", pages = "206 - 209" }
-
„Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania”, red. Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska, Kraków 2016 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 387 - 3892017CZYSTY TEKST
Krzysztof Kraszewski, Katarzyna Myśliwiec, Barbara Nawolska, „Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania”, red. Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska, Kraków 2016 : [recenzja], Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 387 - 389
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Kraszewski, Katarzyna Myśliwiec, Barbara Nawolska", title = "„Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania”, red. Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska, Kraków 2016 : [recenzja]", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "387 - 389" }