Ewa Ryś
3 artykuły w 3 czasopismach
-
‘IT Tools – Good Practice of Effective Use In Reductio’, (ed.) Eugenia Smyrnova-Trybulska, Katowice – Cieszyn 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2015 / Numer 2 (33) / s. 147 - 1522015CZYSTY TEKST
Ewa Ryś, Eugenia Smyrnova-Trybulska, ‘IT Tools – Good Practice of Effective Use In Reductio’, (ed.) Eugenia Smyrnova-Trybulska, Katowice – Cieszyn 2015 : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 2015 / Numer 2 (33), s. 147 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Ryś, Eugenia Smyrnova-Trybulska", title = "‘IT Tools – Good Practice of Effective Use In Reductio’, (ed.) Eugenia Smyrnova-Trybulska, Katowice – Cieszyn 2015 : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2015 / Numer 2 (33)", pages = "147 - 152" }
-
Poczucie sensu życia u młodzieży – komunikat z badań Opublikowano w: Edukacja w Dyskursie 2015 / Numer 3 / s. 205 - 2272015CZYSTY TEKST
Monika Pawłowska, Ewa Ryś, Eugeniusz Wszołkowski, Poczucie sensu życia u młodzieży – komunikat z badań, Edukacja w Dyskursie, 2015 / Numer 3, s. 205 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Pawłowska, Ewa Ryś, Eugeniusz Wszołkowski", title = "Poczucie sensu życia u młodzieży – komunikat z badań", journal = "Edukacja w Dyskursie", issue = "2015 / Numer 3", pages = "205 - 227" }
-
Człowiek w świecie kultury, czyli zmagania współczesnego Proteusza / Beata Bugajska, Ewa Ryś. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 1999 / Numer 1 (5) / s. 69 - 761999CZYSTY TEKST
Beata Bugajska, Ewa Ryś, Człowiek w świecie kultury, czyli zmagania współczesnego Proteusza / Beata Bugajska, Ewa Ryś., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1999 / Numer 1 (5), s. 69 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Bugajska, Ewa Ryś", title = "Człowiek w świecie kultury, czyli zmagania współczesnego Proteusza / Beata Bugajska, Ewa Ryś.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1999 / Numer 1 (5)", pages = "69 - 76" }