Teresa Taranko
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Działania marketingowe przedsiębiorstwa, a jego pozycja konkurencyjna Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 1995 / Numer 5 / s. 14 - 191995CZYSTY TEKST
Teresa Taranko, Działania marketingowe przedsiębiorstwa, a jego pozycja konkurencyjna, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 1995 / Numer 5, s. 14 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Taranko", title = "Działania marketingowe przedsiębiorstwa, a jego pozycja konkurencyjna", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "1995 / Numer 5", pages = "14 - 19" }
-
Jakość określa satysfakcję klientów Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 1996 / Numer 4 / s. 33 - 341996CZYSTY TEKST
Teresa Taranko, Jakość określa satysfakcję klientów, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 1996 / Numer 4, s. 33 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Taranko", title = "Jakość określa satysfakcję klientów", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "1996 / Numer 4", pages = "33 - 34" }
-
Analiza i ocena systemów franszyzowych funkcjonujących w Polsce Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2009 / Tom 17 / Numer 1 / s. 67 - 742009CZYSTY TEKST
Teresa Taranko, Analiza i ocena systemów franszyzowych funkcjonujących w Polsce, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2009 / Tom 17 / Numer 1, s. 67 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Taranko", title = "Analiza i ocena systemów franszyzowych funkcjonujących w Polsce", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2009 / Tom 17 / Numer 1", pages = "67 - 74" }
-
Koszty działań marketingowych w opinii menedżerów Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2008 / Tom 16 / Numer 2 / s. 83 - 932008CZYSTY TEKST
Teresa Taranko, Koszty działań marketingowych w opinii menedżerów, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2008 / Tom 16 / Numer 2, s. 83 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Taranko", title = "Koszty działań marketingowych w opinii menedżerów", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2008 / Tom 16 / Numer 2", pages = "83 - 93" }
-
Postawy konsumentów wobec marek producentów i marek własnych detalistów na rynku czekolady w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / s. 119 - 1372016CZYSTY TEKST
Teresa Taranko, Postawy konsumentów wobec marek producentów i marek własnych detalistów na rynku czekolady w Polsce , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 119 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Taranko", title = "Postawy konsumentów wobec marek producentów i marek własnych detalistów na rynku czekolady w Polsce ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "119 - 137" }
-
Brand as a Source of Value for Its Buyer and Owner Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2014 / Tom 22 / Numer 4 / s. 133 - 1432014CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Chmielewski, Teresa Taranko, Brand as a Source of Value for Its Buyer and Owner, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2014 / Tom 22 / Numer 4, s. 133 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Chmielewski, Teresa Taranko", title = "Brand as a Source of Value for Its Buyer and Owner", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2014 / Tom 22 / Numer 4", pages = "133 - 143" }