-
Uwarunkowania skuteczności funkcjonowania regionalnych organizacji turystycznych w obszarach recepcji turystycznej w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 1 (33) / s. 107 - 1242016CZYSTY TEKST
Wojciech Fedyk, Mieczysław Morawski, Uwarunkowania skuteczności funkcjonowania regionalnych organizacji turystycznych w obszarach recepcji turystycznej w Polsce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 1 (33), s. 107 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Fedyk, Mieczysław Morawski", title = "Uwarunkowania skuteczności funkcjonowania regionalnych organizacji turystycznych w obszarach recepcji turystycznej w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 1 (33)", pages = "107 - 124" }
-
Nowoczesne formy komunikacji hotelu z klientem Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 468 - 4762009CZYSTY TEKST
Mieczysław Morawski, Katarzyna Gajek, Nowoczesne formy komunikacji hotelu z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 468 - 476
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Morawski, Katarzyna Gajek", title = "Nowoczesne formy komunikacji hotelu z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "468 - 476" }
-
"Przedsiębiorstwo zorientowane na wiedzę", pod red. Grzegorza Kobyłki i Mieczysława Morawskiego, Warszawa 2006 : [recenzja] Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 4 / s. 195 - 1972007CZYSTY TEKST
Grzegorz Kobyłka, Mieczysław Morawski, Andrzej Piotr Wiatrak, "Przedsiębiorstwo zorientowane na wiedzę", pod red. Grzegorza Kobyłki i Mieczysława Morawskiego, Warszawa 2006 : [recenzja], Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 4, s. 195 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Kobyłka, Mieczysław Morawski, Andrzej Piotr Wiatrak", title = ""Przedsiębiorstwo zorientowane na wiedzę", pod red. Grzegorza Kobyłki i Mieczysława Morawskiego, Warszawa 2006 : [recenzja]", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 4", pages = "195 - 197" }
-
Strategia sukcesu firmy w warunkach globalnej konkurencji na przykładzie konstruktora i producenta maszyn papierniczych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 44, cz. 1 / s. 451 - 4562009CZYSTY TEKST
Mieczysław Morawski, Strategia sukcesu firmy w warunkach globalnej konkurencji na przykładzie konstruktora i producenta maszyn papierniczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 1, s. 451 - 456
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Morawski", title = "Strategia sukcesu firmy w warunkach globalnej konkurencji na przykładzie konstruktora i producenta maszyn papierniczych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 1", pages = "451 - 456" }
-
Kultura w zarządzaniu organizacjami niedalekiej przyszłości Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2001 / Tom 3 / Numer 2 / s. 88 - 922001CZYSTY TEKST
Mieczysław Morawski, Kultura w zarządzaniu organizacjami niedalekiej przyszłości, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2001 / Tom 3 / Numer 2, s. 88 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Morawski", title = "Kultura w zarządzaniu organizacjami niedalekiej przyszłości", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2001 / Tom 3 / Numer 2", pages = "88 - 92" }