-
Jak poszerzanie dostępu do edukacji przerodziło się w zwiększoną partycypację w kształceniu : trendy badawcze / Patrick Ainley, Margaret Andrews ; tł. Maciej Machniewski. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer 1 (21) / s. 41 - 612003CZYSTY TEKST
Patrick Ainley, Margaret Andrews, Maciej Machniewwski, Jak poszerzanie dostępu do edukacji przerodziło się w zwiększoną partycypację w kształceniu : trendy badawcze / Patrick Ainley, Margaret Andrews ; tł. Maciej Machniewski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 1 (21), s. 41 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Patrick Ainley, Margaret Andrews, Maciej Machniewwski", title = "Jak poszerzanie dostępu do edukacji przerodziło się w zwiększoną partycypację w kształceniu : trendy badawcze / Patrick Ainley, Margaret Andrews ; tł. Maciej Machniewski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 1 (21)", pages = "41 - 61" }