Agnieszka Muchacka-Cymerman
5 artykuły w 5 czasopismach
-
Radzenie sobie ze stresem i patogenny wzór zachowania A jako predyktory wypalnenia szkolnego uczniów Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2018 / Numer 3 (83) / s. 67 - 862018CZYSTY TEKST
Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek, Radzenie sobie ze stresem i patogenny wzór zachowania A jako predyktory wypalnenia szkolnego uczniów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 3 (83), s. 67 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek", title = "Radzenie sobie ze stresem i patogenny wzór zachowania A jako predyktory wypalnenia szkolnego uczniów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 3 (83)", pages = "67 - 86" }
-
Syndrom wypalenia w zawodzie nauczyciela i w roli ucznia : przegląd literatury Opublikowano w: Forum Oświatowe 2017 / Tom 29 / Numer 2(58) / s. 95 - 1152017CZYSTY TEKST
Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek, Syndrom wypalenia w zawodzie nauczyciela i w roli ucznia : przegląd literatury , Forum Oświatowe, 2017 / Tom 29 / Numer 2(58), s. 95 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek", title = "Syndrom wypalenia w zawodzie nauczyciela i w roli ucznia : przegląd literatury ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2017 / Tom 29 / Numer 2(58)", pages = "95 - 115" }
-
"Just a few more minutes online - and I will release myself from tension" : The moderation mediating affect of problematic cyber-activities and Japanese vs. East European culture on the relationship between academic burnout and cyber-aggression Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40) / s. 127 - 1432022CZYSTY TEKST
Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek, "Just a few more minutes online - and I will release myself from tension" : The moderation mediating affect of problematic cyber-activities and Japanese vs. East European culture on the relationship between academic burnout and cyber-aggression , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 127 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek", title = ""Just a few more minutes online - and I will release myself from tension" : The moderation mediating affect of problematic cyber-activities and Japanese vs. East European culture on the relationship between academic burnout and cyber-aggression ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "127 - 143" }
-
Konferencja International Association of Cognitive Education and Psychology (IACEP), Kraków, 15-16 września 2016 r. Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2016 / Numer 2 (8) / s. 129 - 1302016CZYSTY TEKST
Urszula Dworska-Kaczmarczyk, Agnieszka Muchacka-Cymerman, Konferencja International Association of Cognitive Education and Psychology (IACEP), Kraków, 15-16 września 2016 r., Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 129 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dworska-Kaczmarczyk, Agnieszka Muchacka-Cymerman", title = "Konferencja International Association of Cognitive Education and Psychology (IACEP), Kraków, 15-16 września 2016 r.", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "129 - 130" }
-
Preferencje wobec wartości a poczucie jakości życia współczesnych rodziców Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2016 / Tom 13 / s. 129 - 1412016CZYSTY TEKST
Agnieszka Muchacka-Cymerman, Preferencje wobec wartości a poczucie jakości życia współczesnych rodziców , Wychowanie w Rodzinie, 2016 / Tom 13, s. 129 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Muchacka-Cymerman", title = "Preferencje wobec wartości a poczucie jakości życia współczesnych rodziców ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2016 / Tom 13", pages = "129 - 141" }