Emilia Olejnik-Krupa
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Wyzwalanie odwagi dzieci do szerszych wypowiedzi ustnych : o znaczeniu stylu pracy nauczyciela Opublikowano w: Cieszyński Almanach Pedagogiczny 2015 / Tom 4 / s. 91 - 1012015CZYSTY TEKST
Emilia Olejnik-Krupa, Wyzwalanie odwagi dzieci do szerszych wypowiedzi ustnych : o znaczeniu stylu pracy nauczyciela, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 91 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Olejnik-Krupa", title = "Wyzwalanie odwagi dzieci do szerszych wypowiedzi ustnych : o znaczeniu stylu pracy nauczyciela", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "91 - 101" }
-
Rodzinne uwarunkowania rozwoju językowego w pierszech latach życia dziecka Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2019 / Tom 21 / s. 213 - 2262019CZYSTY TEKST
Emilia Olejnik-Krupa, Rodzinne uwarunkowania rozwoju językowego w pierszech latach życia dziecka , Wychowanie w Rodzinie, 2019 / Tom 21, s. 213 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Olejnik-Krupa", title = "Rodzinne uwarunkowania rozwoju językowego w pierszech latach życia dziecka ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2019 / Tom 21", pages = "213 - 226" }
-
Rodzinne uwarunkowania rozwoju językowego trzecioklasistów środowiska wielkomiejskiego Opublikowano w: Pedagogika Rodziny 2011 / Tom 1 / Numer 3/4 / s. 217 - 2342011CZYSTY TEKST
Emilia Olejnik-Krupa, Rodzinne uwarunkowania rozwoju językowego trzecioklasistów środowiska wielkomiejskiego, Pedagogika Rodziny, 2011 / Tom 1 / Numer 3/4, s. 217 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Olejnik-Krupa", title = "Rodzinne uwarunkowania rozwoju językowego trzecioklasistów środowiska wielkomiejskiego", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2011 / Tom 1 / Numer 3/4", pages = "217 - 234" }
-
Sprawność językowa uczniów edukacji wczesnoszkolnej w ocenie rodziców : (nie)formalne oczekiwania a rzeczywistość Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2021 / Tom 25 / s. 331 - 3412021CZYSTY TEKST
Emilia Olejnik-Krupa, Sprawność językowa uczniów edukacji wczesnoszkolnej w ocenie rodziców : (nie)formalne oczekiwania a rzeczywistość , Wychowanie w Rodzinie, 2021 / Tom 25, s. 331 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Olejnik-Krupa", title = "Sprawność językowa uczniów edukacji wczesnoszkolnej w ocenie rodziców : (nie)formalne oczekiwania a rzeczywistość ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2021 / Tom 25", pages = "331 - 341" }