-
Dualizm systemu norm i wartości na przykładzie rozumienia pojęcia patriotyzmu przez pseudokibiców oraz przejawów radykalizacji zachowań Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2019 / Numer 9 / s. 157 - 1752019CZYSTY TEKST
Małgorzata Michel, Iwona Moksa, Dualizm systemu norm i wartości na przykładzie rozumienia pojęcia patriotyzmu przez pseudokibiców oraz przejawów radykalizacji zachowań, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 9, s. 157 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Michel, Iwona Moksa", title = "Dualizm systemu norm i wartości na przykładzie rozumienia pojęcia patriotyzmu przez pseudokibiców oraz przejawów radykalizacji zachowań", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 9", pages = "157 - 175" }
-
Grupa rówieśnicza jako podstawowe środowisko działań profilaktycznych w społeczności lokalnej / Małgorzata Michel. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2002 / Tom 1-2 (14-15) / s. 247 - 2592002CZYSTY TEKST
Małgorzata Michel, Grupa rówieśnicza jako podstawowe środowisko działań profilaktycznych w społeczności lokalnej / Małgorzata Michel., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 247 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Michel", title = "Grupa rówieśnicza jako podstawowe środowisko działań profilaktycznych w społeczności lokalnej / Małgorzata Michel.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "247 - 259" }