-
Innowacje produktowe jako pochodna kształtowania układów partnerskich organizacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 321 - 3282009CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Innowacje produktowe jako pochodna kształtowania układów partnerskich organizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 321 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Innowacje produktowe jako pochodna kształtowania układów partnerskich organizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "321 - 328" }
-
Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerce Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 197 - 2062016CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 197 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "197 - 206" }
-
Rozwój sklepów internetowych w Polsce w warunkach ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 98 / s. 359 - 3732012CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Paweł Rosiński, Rozwój sklepów internetowych w Polsce w warunkach ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 98, s. 359 - 373
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański, Paweł Rosiński", title = "Rozwój sklepów internetowych w Polsce w warunkach ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 98", pages = "359 - 373" }
-
E-reklama i marketingowe wykorzystanie wyszukiwarek internetowych : przegląd istniejących form i pojęć Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 199 - 2072016CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański, E-reklama i marketingowe wykorzystanie wyszukiwarek internetowych : przegląd istniejących form i pojęć, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 199 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański", title = "E-reklama i marketingowe wykorzystanie wyszukiwarek internetowych : przegląd istniejących form i pojęć", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "199 - 207" }
-
Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 373 - 3822017CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń, Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 373 - 382
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "373 - 382" }
-
Internetowe zakupy grupowe jako nowy trend w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 68 / s. 104 - 1112011CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Internetowe zakupy grupowe jako nowy trend w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 68, s. 104 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Internetowe zakupy grupowe jako nowy trend w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 68", pages = "104 - 111" }
-
Comparative Analysis Of The Utilisation Of Electronic Commerce And Business In Polish E-shops In The Years 2009-2011 Opublikowano w: Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe 2013 / Tom 16 / Numer 4 / s. 175 - 2012013CZYSTY TEKST
Tomasz Czajkowski, Grzegorz Szymański, Comparative Analysis Of The Utilisation Of Electronic Commerce And Business In Polish E-shops In The Years 2009-2011, Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe, 2013 / Tom 16 / Numer 4, s. 175 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Czajkowski, Grzegorz Szymański", title = "Comparative Analysis Of The Utilisation Of Electronic Commerce And Business In Polish E-shops In The Years 2009-2011", journal = "Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe", issue = "2013 / Tom 16 / Numer 4", pages = "175 - 201" }
-
Bariery rozwoju internetowych zakupów grupowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 87 / s. 749 - 7572012CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Robert Blażlak, Bariery rozwoju internetowych zakupów grupowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 87, s. 749 - 757
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański, Robert Blażlak", title = "Bariery rozwoju internetowych zakupów grupowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 87", pages = "749 - 757" }
-
Rola administracji publicznej w kreowaniu produktu terytorialnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 169 - 1812011CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Rola administracji publicznej w kreowaniu produktu terytorialnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 169 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Rola administracji publicznej w kreowaniu produktu terytorialnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "169 - 181" }
-
Internetowe innowacje marketingowe w sektorze e-handlu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 58 / s. 119 - 1272010CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Internetowe innowacje marketingowe w sektorze e-handlu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 58, s. 119 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Internetowe innowacje marketingowe w sektorze e-handlu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 58", pages = "119 - 127" }
-
Ocena e-sklepów funkcjonujących w branży turystycznej Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 48 / Numer 2 / s. 231 - 2412017CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański, Ocena e-sklepów funkcjonujących w branży turystycznej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 48 / Numer 2, s. 231 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański", title = "Ocena e-sklepów funkcjonujących w branży turystycznej", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 48 / Numer 2", pages = "231 - 241" }
-
Skuteczność kreowania tożsamości marki w Internecie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 109 - 1172012CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Robert Blażlak, Skuteczność kreowania tożsamości marki w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański, Robert Blażlak", title = "Skuteczność kreowania tożsamości marki w Internecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "109 - 117" }
-
Aplikacje nowoczesnej komunikacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 596 - 6042009CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Mirella Barańska-Fischer, Aplikacje nowoczesnej komunikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 596 - 604
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański, Mirella Barańska-Fischer", title = "Aplikacje nowoczesnej komunikacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "596 - 604" }
-
Aplikacja i kierunki rozwoju strategii internetowej MSP w sektorze usług Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 1 / s. 205 - 2102008CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Aplikacja i kierunki rozwoju strategii internetowej MSP w sektorze usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 1, s. 205 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Aplikacja i kierunki rozwoju strategii internetowej MSP w sektorze usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 1", pages = "205 - 210" }
-
Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 589 - 5972010CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 589 - 597
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "589 - 597" }
-
Innowacyjne strategie budowania marki w Internecie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 427 - 4342008CZYSTY TEKST
Konstanty Owczarek, Grzegorz Szymański, Innowacyjne strategie budowania marki w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 427 - 434
BIBTEX@Article{ authors = " Konstanty Owczarek, Grzegorz Szymański", title = "Innowacyjne strategie budowania marki w Internecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "427 - 434" }
-
Techniki komunikacji interpersonalnej stosowane w polskich sklepach internetowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 297 - 3062011CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Techniki komunikacji interpersonalnej stosowane w polskich sklepach internetowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 297 - 306
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Techniki komunikacji interpersonalnej stosowane w polskich sklepach internetowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "297 - 306" }
-
Rozwój płatności internetowych w polskim detalicznym handlu elektronicznym Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / s. 192 - 2112016CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Rozwój płatności internetowych w polskim detalicznym handlu elektronicznym , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 192 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Rozwój płatności internetowych w polskim detalicznym handlu elektronicznym ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "192 - 211" }