-
Kreowanie wizerunku miasta i regionu w dobie globalizacji Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2006 / Tom 2 / Numer 1 / s. 65 - 742006CZYSTY TEKST
Kinga Stopczyńska, M. Kalińska-Kula, Kreowanie wizerunku miasta i regionu w dobie globalizacji, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 2 / Numer 1, s. 65 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Stopczyńska, M. Kalińska-Kula", title = "Kreowanie wizerunku miasta i regionu w dobie globalizacji", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 2 / Numer 1", pages = "65 - 74" }
-
Product placement jako nowoczesne narzędzie zintegrowanej komunikacji marketingowej Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 2 / s. 27 - 342007CZYSTY TEKST
Kinga Stopczyńska, Product placement jako nowoczesne narzędzie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 27 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Stopczyńska", title = "Product placement jako nowoczesne narzędzie zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "27 - 34" }
-
Wykorzystanie social media w zarządzaniu wizerunkiem marki w sytuacji kryzysowej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 165 - 1762015CZYSTY TEKST
Kinga Stopczyńska, Wykorzystanie social media w zarządzaniu wizerunkiem marki w sytuacji kryzysowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 165 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Stopczyńska", title = "Wykorzystanie social media w zarządzaniu wizerunkiem marki w sytuacji kryzysowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "165 - 176" }
-
Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji wizerunkowej na przykładzie OFF Piotrkowska Center Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 109 / s. 217 - 2302013CZYSTY TEKST
Kinga Stopczyńska, Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji wizerunkowej na przykładzie OFF Piotrkowska Center, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 109, s. 217 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Stopczyńska", title = "Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji wizerunkowej na przykładzie OFF Piotrkowska Center", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 109", pages = "217 - 230" }
-
Zarządzanie wizerunkiem firmy przy wykorzystaniu inbound marketingu na przykładzie fan page Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2013 / Numer 287 / s. 181 - 1912013CZYSTY TEKST
Kinga Stopczyńska, Zarządzanie wizerunkiem firmy przy wykorzystaniu inbound marketingu na przykładzie fan page, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2013 / Numer 287, s. 181 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Stopczyńska", title = "Zarządzanie wizerunkiem firmy przy wykorzystaniu inbound marketingu na przykładzie fan page", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2013 / Numer 287", pages = "181 - 191" }
-
Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economy Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 253 - 2582004CZYSTY TEKST
Kinga Stopczyńska, Magdalena Kalińska-Kula, Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economy, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 253 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Stopczyńska, Magdalena Kalińska-Kula", title = "Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economy", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "253 - 258" }
-
Zarządzanie wizerunkiem firmy na przykładzie praktyki rynkowej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych 2013 / Numer 17 / s. 79 - 882013CZYSTY TEKST
Kinga Stopczyńska, Zarządzanie wizerunkiem firmy na przykładzie praktyki rynkowej, Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 2013 / Numer 17, s. 79 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Stopczyńska", title = "Zarządzanie wizerunkiem firmy na przykładzie praktyki rynkowej", journal = "Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych", issue = "2013 / Numer 17", pages = "79 - 88" }
-
Wykorzystanie kryzysowego Public Relations w kreowaniu relacji z klientem Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2010 / Tom 10 / Numer 1 / s. 107 - 1132010CZYSTY TEKST
Kinga Stopczyńska, Wykorzystanie kryzysowego Public Relations w kreowaniu relacji z klientem, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2010 / Tom 10 / Numer 1, s. 107 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Stopczyńska", title = "Wykorzystanie kryzysowego Public Relations w kreowaniu relacji z klientem", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2010 / Tom 10 / Numer 1", pages = "107 - 113" }
-
Komunikacja marketingowa w dobie globalizacji Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2005 / Tom 1 / Numer 1 / s. 37 - 452005CZYSTY TEKST
Kinga Stopczyńska, Komunikacja marketingowa w dobie globalizacji, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Stopczyńska", title = "Komunikacja marketingowa w dobie globalizacji", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "37 - 45" }