Bartłomiej Stopczyński
21 artykuły w 2 czasopismach
-
2015CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Michał Turniak, Wprowadzenie, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (1), s. 5 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński, Michał Turniak", title = "Wprowadzenie", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (1)", pages = "5 - 9" }
-
Sposób konkurowania a rodzaje innowacji wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 2 / s. 20 - 912013CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Sposób konkurowania a rodzaje innowacji wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 20 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Sposób konkurowania a rodzaje innowacji wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "20 - 91" }
-
Logistic centers as the integration of international supply chains Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 7 / s. 51 - 622013CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Logistic centers as the integration of international supply chains, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 7, s. 51 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Logistic centers as the integration of international supply chains", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 7", pages = "51 - 62" }
-
Innowacja a przewaga konkurencyjna polskich przedsiębiorstw Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 5 / s. 57 - 672010CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Innowacja a przewaga konkurencyjna polskich przedsiębiorstw, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 5, s. 57 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Innowacja a przewaga konkurencyjna polskich przedsiębiorstw", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 5", pages = "57 - 67" }
-
Chmura produktowa innowacją zmieniającą oblicze produktu na przykładzie samochodu Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2016 / Tom 23 / Numer 2 / s. 89 - 992016CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Chmura produktowa innowacją zmieniającą oblicze produktu na przykładzie samochodu , Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 89 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Chmura produktowa innowacją zmieniającą oblicze produktu na przykładzie samochodu ", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "89 - 99" }
-
Porównanie wybranych cech działalności detalicznej sieci Tesco w Polsce i Wielkiej Brytanii Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 4 / s. 95 - 1062011CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Porównanie wybranych cech działalności detalicznej sieci Tesco w Polsce i Wielkiej Brytanii, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 4, s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Porównanie wybranych cech działalności detalicznej sieci Tesco w Polsce i Wielkiej Brytanii", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 4", pages = "95 - 106" }
-
Specyfika wykorzystania mediów społecznościowych na polskich uczelniach na przykładzie SAN Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 3 / s. 101 - 1102014CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Specyfika wykorzystania mediów społecznościowych na polskich uczelniach na przykładzie SAN , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 3, s. 101 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Specyfika wykorzystania mediów społecznościowych na polskich uczelniach na przykładzie SAN ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 3", pages = "101 - 110" }
-
Sprzedaż online – szansa czy zagrożenie dla współczesnych detalistów Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 1 / s. 101 - 1222011CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Sprzedaż online – szansa czy zagrożenie dla współczesnych detalistów, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 1, s. 101 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Sprzedaż online – szansa czy zagrożenie dla współczesnych detalistów", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 1", pages = "101 - 122" }
-
Sposoby kształtowania przewagi konkurencyjnej we współczesnym turbulentnym otoczeniu Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2015 / Tom 21 / Numer 2 / s. 105 - 1142015CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Sposoby kształtowania przewagi konkurencyjnej we współczesnym turbulentnym otoczeniu, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2015 / Tom 21 / Numer 2, s. 105 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Sposoby kształtowania przewagi konkurencyjnej we współczesnym turbulentnym otoczeniu", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2015 / Tom 21 / Numer 2", pages = "105 - 114" }
-
Wykorzystanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwach rodzinnych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 8 / s. 105 - 1192012CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Wykorzystanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwach rodzinnych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 8, s. 105 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Wykorzystanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwach rodzinnych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 8", pages = "105 - 119" }
-
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe na przykładzie Społecznej Akademii Nauk Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 12 / s. 111 - 1242012CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe na przykładzie Społecznej Akademii Nauk , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 12, s. 111 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe na przykładzie Społecznej Akademii Nauk ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 12", pages = "111 - 124" }
-
Programy lojalnościowe jako instrument konkurowania detalistów Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2009 / Tom 9 / Numer 2 / s. 117 - 1232009CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Programy lojalnościowe jako instrument konkurowania detalistów, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2009 / Tom 9 / Numer 2, s. 117 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Programy lojalnościowe jako instrument konkurowania detalistów", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2009 / Tom 9 / Numer 2", pages = "117 - 123" }
-
Innowacyjne lokalizacje hipermarketów w Polsce Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 4 / s. 127 - 1382010CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Innowacyjne lokalizacje hipermarketów w Polsce, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 4, s. 127 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Innowacyjne lokalizacje hipermarketów w Polsce", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 4", pages = "127 - 138" }
-
Rola logistyki dystrybucji w strategii konkurencji na przykładzie sieci Komputronik Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 16 / s. 129 - 1392012CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Rola logistyki dystrybucji w strategii konkurencji na przykładzie sieci Komputronik , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 16, s. 129 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Rola logistyki dystrybucji w strategii konkurencji na przykładzie sieci Komputronik ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 16", pages = "129 - 139" }
-
Facebook w komunikacji marketingowej – użyteczność dla firm rodzinnych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 7 (3) / s. 135 - 1462014CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Facebook w komunikacji marketingowej – użyteczność dla firm rodzinnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 7 (3), s. 135 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Facebook w komunikacji marketingowej – użyteczność dla firm rodzinnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 7 (3)", pages = "135 - 146" }
-
Wykorzystanie Facebooka w firmach rodzinnych w świetle badań własnych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3) / s. 147 - 1592015CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Wykorzystanie Facebooka w firmach rodzinnych w świetle badań własnych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 147 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Wykorzystanie Facebooka w firmach rodzinnych w świetle badań własnych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "147 - 159" }
-
Wpływ systemów EDI na konkurencyjność przedsiębiorstw Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 9 / s. 161 - 1702011CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Wpływ systemów EDI na konkurencyjność przedsiębiorstw , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 9, s. 161 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Wpływ systemów EDI na konkurencyjność przedsiębiorstw ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 9", pages = "161 - 170" }
-
Bliskie otoczenie konkurencyjne źródłem zasobów niezbędnych do realizacji strategii innowacji Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 5 / s. 175 - 1852011CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Bliskie otoczenie konkurencyjne źródłem zasobów niezbędnych do realizacji strategii innowacji , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 175 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Bliskie otoczenie konkurencyjne źródłem zasobów niezbędnych do realizacji strategii innowacji ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "175 - 185" }
-
Porównanie wykorzystania mediów społecznościowych przez sieć Tesco w Polsce i Wielkiej Brytanii Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1) / s. 227 - 2382015CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Porównanie wykorzystania mediów społecznościowych przez sieć Tesco w Polsce i Wielkiej Brytanii , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 227 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Porównanie wykorzystania mediów społecznościowych przez sieć Tesco w Polsce i Wielkiej Brytanii ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "227 - 238" }
-
Media społecznościowe w komunikacji marketingowej samorządu terytorialnego na przykładzie miasta Szczecinek Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 4 (1) / s. 363 - 3742015CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Media społecznościowe w komunikacji marketingowej samorządu terytorialnego na przykładzie miasta Szczecinek , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (1), s. 363 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Media społecznościowe w komunikacji marketingowej samorządu terytorialnego na przykładzie miasta Szczecinek ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (1)", pages = "363 - 374" }
-
Orientacja na klienta w jednostkach komunalnych miasta Łodzi Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 4 (1) / s. 433 - 4452015CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Bartłomiej Stopczyński, Orientacja na klienta w jednostkach komunalnych miasta Łodzi, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (1), s. 433 - 445
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi, Bartłomiej Stopczyński", title = "Orientacja na klienta w jednostkach komunalnych miasta Łodzi", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (1)", pages = "433 - 445" }