-
Wpływ rozwiązań komunikacji elektronicznej na zaspokojenie potrzeb konsumentów na rynku usług transportowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 17 / s. 217 - 2272008CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Wpływ rozwiązań komunikacji elektronicznej na zaspokojenie potrzeb konsumentów na rynku usług transportowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 17, s. 217 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Wpływ rozwiązań komunikacji elektronicznej na zaspokojenie potrzeb konsumentów na rynku usług transportowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 17", pages = "217 - 227" }
-
Problemy rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 27 / s. 47 - 572008CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Problemy rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 47 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Problemy rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "47 - 57" }
-
Strategiczne kierunki kształtowania rynku usług telekomunikacyjnych w warunkach społeczeństwa informacyjnego w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 67 / s. 179 - 1852011CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Strategiczne kierunki kształtowania rynku usług telekomunikacyjnych w warunkach społeczeństwa informacyjnego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 67, s. 179 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Strategiczne kierunki kształtowania rynku usług telekomunikacyjnych w warunkach społeczeństwa informacyjnego w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 67", pages = "179 - 185" }
-
Zagrożenie wykluczeniem w warunkach funkcjonowania społeczeństwa informacyjnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 773 - 7812012CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Zagrożenie wykluczeniem w warunkach funkcjonowania społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 773 - 781
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Zagrożenie wykluczeniem w warunkach funkcjonowania społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "773 - 781" }
-
Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / s. 243 - 2512016CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 243 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "243 - 251" }
-
Możliwości prowadzenia działalności przez małe i średnie przedsiębiorstwa na rynku usług komunikacji elektronicznej w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 10 / s. 75 - 812007CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Możliwości prowadzenia działalności przez małe i średnie przedsiębiorstwa na rynku usług komunikacji elektronicznej w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 10, s. 75 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Możliwości prowadzenia działalności przez małe i średnie przedsiębiorstwa na rynku usług komunikacji elektronicznej w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 10", pages = "75 - 81" }
-
Wpływ komunikacji elektronicznej na kształtowanie marketingu : wybrane aspekty Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 491 - 4962006CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Wpływ komunikacji elektronicznej na kształtowanie marketingu : wybrane aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 491 - 496
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Wpływ komunikacji elektronicznej na kształtowanie marketingu : wybrane aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "491 - 496" }
-
Formy kształtowania dystrybucji przez operatorów na rynku usług telekomunikacyjnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 353 - 3582008CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Formy kształtowania dystrybucji przez operatorów na rynku usług telekomunikacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 353 - 358
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Formy kształtowania dystrybucji przez operatorów na rynku usług telekomunikacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "353 - 358" }
-
Komunikacja w procesie zarządzania wartością klienta na przykładzie rynku usług telefonii komórkowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 54 - 612007CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Komunikacja w procesie zarządzania wartością klienta na przykładzie rynku usług telefonii komórkowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 54 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Komunikacja w procesie zarządzania wartością klienta na przykładzie rynku usług telefonii komórkowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "54 - 61" }
-
Zachowania marketingowe operatorów na rynku usług telefonii komórkowej w Polsce : wybrane aspekty Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 135 - 1442011CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Zachowania marketingowe operatorów na rynku usług telefonii komórkowej w Polsce : wybrane aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 135 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Zachowania marketingowe operatorów na rynku usług telefonii komórkowej w Polsce : wybrane aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "135 - 144" }
-
Innowacje a konkurowanie na rynku usług telekomunikacyjnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 13 / s. 417 - 4252007CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Innowacje a konkurowanie na rynku usług telekomunikacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 13, s. 417 - 425
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Innowacje a konkurowanie na rynku usług telekomunikacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 13", pages = "417 - 425" }
-
The Problems of Competitiveness of Social Economy Entities in Poland Opublikowano w: Współczesne Problemy Ekonomiczne 2016 / Numer 12 / s. 49 - 572016CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, The Problems of Competitiveness of Social Economy Entities in Poland, Współczesne Problemy Ekonomiczne, 2016 / Numer 12, s. 49 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "The Problems of Competitiveness of Social Economy Entities in Poland", journal = "Współczesne Problemy Ekonomiczne", issue = "2016 / Numer 12", pages = "49 - 57" }
-
Perspektywy rozwoju technologii dostępowych w warunkach tworzenia społeczeństwa informacyjnego w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 105 / s. 741 - 7472013CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Perspektywy rozwoju technologii dostępowych w warunkach tworzenia społeczeństwa informacyjnego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 105, s. 741 - 747
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Perspektywy rozwoju technologii dostępowych w warunkach tworzenia społeczeństwa informacyjnego w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 105", pages = "741 - 747" }
-
Konwergencja jako czynnik determinujący przemiany na rynku usług telekomunikacyjnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 35, cz. 2 / s. 619 - 6292009CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Konwergencja jako czynnik determinujący przemiany na rynku usług telekomunikacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 35, cz. 2, s. 619 - 629
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Konwergencja jako czynnik determinujący przemiany na rynku usług telekomunikacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 35, cz. 2", pages = "619 - 629" }
-
Rynek telekomunikacyjny jako czynnik kształtujący rozwój nowej gospodarki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 9 / s. 349 - 3602007CZYSTY TEKST
Henryk Babis, Wiesław M. Maziarz, Rynek telekomunikacyjny jako czynnik kształtujący rozwój nowej gospodarki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 9, s. 349 - 360
BIBTEX@Article{ authors = " Henryk Babis, Wiesław M. Maziarz", title = "Rynek telekomunikacyjny jako czynnik kształtujący rozwój nowej gospodarki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 9", pages = "349 - 360" }
-
Innowacje w procesach konkurencyjnych na rynku usług komunikacji elektronicznej w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 8 / s. 167 - 1752007CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Innowacje w procesach konkurencyjnych na rynku usług komunikacji elektronicznej w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 8, s. 167 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Innowacje w procesach konkurencyjnych na rynku usług komunikacji elektronicznej w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 8", pages = "167 - 175" }